מכרזים
כוח אדם
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
נציג.ה שירות מוקד המועצה | 04/02/2025 | 18/02/2025 | |
נציג.ה שירות מוקד המועצה
תאריך התחלה
04/02/2025
תאריך סיום
18/02/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מכרז חיצוני מספר 02/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תיאור המשרה: נציג.ה שירות מוקד המועצה דירוג המשרה ודירוגה: דרוג מנהלי, דרגות +6-8 היקף העסקה: 100% משרה כפיפות: אחראית שירות הציבור
תיאור התפקיד: הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות. עיקרי התפקיד:
תנאי סף השכלה ודרישות מקצועיות: 12 שנ"ל או תעודת בגרות מלאה. דרישות נוספות:
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 18/02/2025 באמצעות המייל: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=18982&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום
ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
כללי
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
מכרז פומבי מס' 18/24 | הפעלת בריכת הספורט היישובית הקרויה "חנה סנש" | 05/02/2025 | 20/02/2025 | |
מכרז פומבי מס' 18/24 | הפעלת בריכת הספורט היישובית הקרויה "חנה סנש"
תאריך התחלה
05/02/2025
תאריך סיום
20/02/2025
קובץ המכרז
המועצה המקומית קרית טבעון מכרז פומבי מס' 18/24 הזמנה להצעת מחיר לביצוע הפעלת בריכת הספורט היישובית הקרויה "חנה סנש" מועצה מקומית קרית טבעון, מזמינה בזאת הצעות להפעלת בריכת הספורט היישובי שברחוב יצחק בן צבי 1 קרית טבעון הקרויה בריכת "חנה סנש" (להלן: "הבריכה"). המציע יידרש לתפעל את הבריכה, לרבות תחזוקה שוטפת, במשך מלוא תקופת ההתקשרות ובהתאם להוראות שבמסמכי המכרז. 1. את מסמכי המכרז ותנאיו וכן את נוסח ההסכם ונספחיו שהזוכה יידרש לחתום עליו (להלן: "מסמכי המכרז"), ניתן לרכוש תמורת סך של 1000 ₪ (אלפיים ₪) תחת לשונית תשלומים >> מכרזים. 2. ניתן לפנות בשאלות הבהרה בכתב עד ליום 10/02/2025 עד השעה 12:00 למשרדי אגף התפעול באמצעות מייל: [email protected] תשובות-תשלחנה בכתב, לכלל המציעים ותהוונה חלק ממסמכי המכרז. 3. על מגיש ההצעה לצרף להצעתו להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו, ערבות בנקאית אוטונומית, בלתי מסויגת, לטובת המועצה, בסך של 5000 ₪ (חמשת אלפים ₪ ) בתוקף עד לתאריך 19/05/2025. 4. למען הסר ספק, מציע שלא יצרף ערבות בנקאית כאמור לעיל, הצעתו לא תובא לדיון. על המציע להיות עוסק מורשה לענייני מס ערך מוסף ולנהל פנקס חשבונות לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו 1976. 5. את ההצעות, בצירוף כל מסמכי המכרז האישורים והמסמכים הנלווים (הצעת המחיר תוגש ב-2 עותקים) חתומים כדין ע"י המציע, יש להגיש במעטפה כשהיא סגורה, ולהפקידה במסירה ידנית בלבד, להכניסה לתיבת המכרזים בלשכת המנכ"ל בבניין המועצה בכיכר בן גוריון 1 קרית טבעון, לא יאוחר מתאריך 19/02/2025 יום ג' עד השעה 17:45. מעטפות מכרז ו/ או מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל, לא יתקבלו ולא יובאו לדיון. 6. פתיחת תיבת המכרזים, תתקיים בוועדת מכרזים בתאריך 19/02/2025 בשעה 18:00. אם יחול שינוי במועד כאמור, תימסר הודעה לכל רוכשי מסמכי המכרז. 7. יובהר כי המועצה שומרת על זכותה להורות בכל שלב על ביטול המכרז ולמשתתפי המכרז לא תהיה כל טענה בנוגע לכך. אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. 8. המועצה שומרת לעצמה את הזכות לערוך משא ומתן עם הזוכה, בכפוף להוראות הדין. 9. לתשומת לב המציעים, הודעות במכרז זה תפורסמנה באתר האינטרנט של המועצה. באחריות המציעים להתעדכן בהודעות שתפורסמנה שם מעת לעת.
עידו גרינבלום ראש המועצה
|
תוצאות מכרזים
לא קיימים מכרזים פעילים של תוצאות מכרזים.