מכרזים
כוח אדם
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
מ"מ לצורך החלפת חל"ד מנהל.ת יחידת החינוך היסודי | 23/04/2025 | 07/05/2025 | |
מ"מ לצורך החלפת חל"ד מנהל.ת יחידת החינוך היסודי
תאריך התחלה
23/04/2025
תאריך סיום
07/05/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מ"מ לצורך החלפת חל"ד משרה מספר 20/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תיאור המשרה: מ"מ לצורך החלפת חל"ד- מנהל.ת יחידת החינוך היסודי דירוג המשרה ודירוגה: דירוג - הסכם מנהלי מחלקות חינוך, דרגה - בהתאם לנתונים אישיים היקף העסקה: 100% משרה היחידה: חינוך כפיפות: מנהלת מחלקת חינוך
תיאור התפקיד: הובלת מערך החינוך היסודי ברשות המקומית בהלימה עם הנחיות משרד החינוך ובהתאם למדיניות מנהל חינוך ברשות. עיקרי התפקיד: 1. גיבוש מדיניות החינוך יסודי ברשות, בהסתמך על מדיניות משרד החינוך, כולל דרכי מעקב והערכה לעמידה ביעדים. 2. תכנון הפעילות השנתית של מערך החינוך היסודי וניהול התקציב. 3. ניהול תהליך הרישום והשיבוץ של תלמידים. 4. ניהול מערך בתי הספר היסודיים ברשות. 5. קידום המענה הפדגוגי והחברתי במערך. 6. ניהול תוכניות ופרויקטים ייחודיים. 7. גיבוש והפעלת מערך החינוך המשלים, בשיתוף עם רכז הנוער/חינוך משלים ברשות. 8. גיבוש תכנית התפתחות האוכלוסייה ברשות, בדגש על צרכי בינוי, שינוי אזורי רישום וכיו"ב. תנאי סף השכלה ודרישות מקצועיות:
דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות, בתחום החינוך היסודי. ניסיון ניהולי: ניסיון ניהולי של 5 עובדים או יותר במשך 3 שנים לפחות. דרישות נוספות:
הגבלת כשירות עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך בכתב מהמנהל הכללי. העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המשרה, עד ליום 07/05/2025 באמצעות הקישור : https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=20269&RF=36
לא יזומן מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
|||
מ"מ לצורך החלפה לחל"ד רכז.ת משאבי אנוש - אחראי.ת נושא נוכחות והדרכות עובדים | 23/04/2025 | 07/05/2025 | |
מ"מ לצורך החלפה לחל"ד רכז.ת משאבי אנוש - אחראי.ת נושא נוכחות והדרכות עובדים
תאריך התחלה
23/04/2025
תאריך סיום
07/05/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מ"מ לצורך החלפה לחל"ד רכז.ת משאבי אנוש - אחראי.ת נושא נוכחות והדרכות עובדים משרה מספר 19/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: מ"מ לצורך החלפה לחל"ד, רכז.ת משאבי אנוש - אחראי.ת נושא נוכחות והדרכת עובדים. היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דרוג: מנהלי/מח"ר. דרגות: +9 - 7 היחידה: אגף ההון האנושי כפיפות: מנהלת אגף ההון אנושי
תיאור התפקיד: טיפול במשימות הנגזרות מתהליכי משאבי אנוש ברשות. עיקרי התפקיד:
תנאי סף השכלה: תעודת בגרות מלאה. ניסיון מקצועי: שנתיים לפחות באחד או יותר מתחומי העיסוק של המשרה דרישות נוספות:
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה מול מחלקות וגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המשרה , עד ליום 07/05/2025 באמצעות הקישור: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=20267&RF=5
לא יזומן מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
כללי
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
מכרז פומבי מס' 12/2025 | לשיקום רחוב שיכון אלה והסדרת חניות | 28/04/2025 | 20/05/2025 | |
מכרז פומבי מס' 12/2025 | לשיקום רחוב שיכון אלה והסדרת חניות
תאריך התחלה
28/04/2025
תאריך סיום
20/05/2025
קובץ המכרז
מכרז פומבי מס' 12/2025
1. שאלות הבהרה ניתן להעביר בכתב לכתובת דוא"ל [email protected] עד לתאריך 20.05.25 עד השעה 13:00 על המציע לוודא קבלת הדוא"ל. המועצה רשאית לא לענות לשאלות שתועברנה לאחר מועד זה. 2. את תנאי המכרז והמסמכים ניתן לרכוש תמורת תשלום של 1,500 ₪ (תשלום זה לא יוחזר בכל מקרה), לתשלום>> 3. משך הביצוע 6 חודשים מיום צו התחלת עבודה כמפורט בסעיף המתאים של המפרט המיוחד. מודגש כי מימוש המכרז מותנה באישור מליאת מועצה, ובמקור תקציבי. 4. רשאים להשתתף במכרז רק המציעים העונים לתנאים הבאים: א. הקבלן המגיש יהיה רשום בפנקס הקבלנים בענף 200 קוד ג סוג 1 ומעלה. ב. המצאת כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ז – 1976. ג. המציע יצרף להצעתו ערבות בנקאית ע"ס 100,000 ₪, שתוקפה ליום 30.09.2025, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז. ד. צרוף קבלה על רכישת מסמכי המכרז. על המציעים לצרף את כל המסמכים הנ"ל להצעה. 5. למען הסר ספק מובהר כי על המציעים לעמוד בכל התנאים המפורטים במסמכי המכרז. 6. את מסמכי המכרז ניתן לקבל במייל [email protected] החל מתאריך 4.05.2025, (טל' לברורים ותיאום: 04-9539210). 7. סיור קבלנים (חובה) – יערך בתאריך 12.05.2025 בשעה 9:00 ברחוב שיכון אלה 1 קרית טבעון. ההשתתפות בסיור קבלנים הינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז. 8. תנאי המכרז יהיו על פי המפורט והאמור בחוברת המכרז על צורפותיה ונספחיה. אין המזמין מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. 9. את ההצעה יש להגיש עד תאריך 27.05.2025 שעה 17:30 במשרד מנכ"ל המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קרית טבעון - במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז. פתיחת המכרז בשעה 18:00 תאריך 27.05.2025. בכבוד רב,
|
|||
מכרז פומבי מס' 10/2025 | עבודות פיתוח בשצ"פ קרית חרושת | 14/04/2025 | 20/05/2025 | |
מכרז פומבי מס' 10/2025 | עבודות פיתוח בשצ"פ קרית חרושת
תאריך התחלה
14/04/2025
תאריך סיום
20/05/2025
קובץ המכרז
מכרז פומבי מס' 10/2025 עבודות פיתוח בשצ"פ קרית חרושת מועצת קרית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת גופים העומדים בתנאי הסף המפורטים בחוברת מכרז זו , להציע הצעות להתקשר עם המועצה בהסכם לביצוע פרויקט עבודות פיתוח בשצ"פ קרית חרושת בקרית טבעון. 1. על המשתתפים לעמוד בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז. 2. את תנאי המכרז והמסמכים הנלווים אליו, לרבות נוסח ההסכם עליו יידרש הזוכה במכרז לחתום, ניתן לרכוש תמורת תשלום של 1,500 (אלף וחמש מאות) ₪ (תשלום זה לא יוחזר בכל מקרה). לתשלום 3. יש לצרף קבלה / אישור תשלום על רכישת מסמכי המכרז וקניית הזכות להשתתפות במכרז. 4. לקבלת מסמכי המכרז המלא ניתן לפנות למזכירת מחלקת הנדסה רינת לכתובת מייל: [email protected] הנוסח המחייב של המכרז הינו הנוסח שישלח למציעים במייל בלבד. 5. את שאלות ההבהרה בנוגע למכרז יש להפנות למזכירת מחלקת הנדסה במייל : [email protected] כל הפניות יוגשו בכתב בדוא"ל בלבד בפורמט המפורט בהוראות המכרז, עד ליום 08/05/2025 בשעה 13:00. שאלות שיישלחו לאחר מועד זה לא ייענו. תשובות לשאלות תשלחנה בדוא"ל למי שיירכשו את המכרז עד אותו מועד ולפונים בשאלות ובלבד שמסרו כתובות דוא"ל לקבלת המענה. כמו כן, יפורסמו התשובות באתר המועצה. התשובות יהוו חלק ממסמכי המכרז ועשויים להיות כלולים בהם שינויים לתנאי המכרז. התשובות יצורפו למסמכי המכרז בחתימת המציעים. 6. רשאים להשתתף במכרז רק המציעים העונים לתנאי הסף הבאים: א. מציעים שרשומים בפנקס הקבלנים בענף 200 קוד ג סוג 1 ומעלה. ב. מציעים שיצרפו להצעתם את כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ז-1976. ג. מציעים שיצרפו להצעתם ערבות בנקאית ע"ס 100,000 (מאה אלף) ₪, שתוקפה לפחות עד ליום 30.09.2025, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז על ידי כל מגיש הצעה במכרז וקיום ההתחייבויות של כל מגיש הצעה במכרז הגלומות בעצם הגשת הצעתו במכרז. 7. סיור קבלנים (חובה) – יערך בתאריך 05.05.2025 בשעה 9:00 יציאה ממשרדי מנהל הנדסה. ההשתתפות בסיור קבלנים הינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז ועל המשתתפים בסיור לדייק ולהגיע בזמן. 8. הצעות יש להגיש עד לתאריך 20.05.2025 בשעה 17:30 במשרד מנכ"ל המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קרית טבעון – במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז. פתיחת המכרז תיעשה בשעה 18:00 בתאריך הנ"ל. 9. מסמכים שיימסרו לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל, לא יתקבלו ולא יובאו לדיון. 10. יובהר כי המועצה שומרת על זכותה להורות בכל שלב על ביטול המכרז ולמשתתפי המכרז לא תהיה כל טענה בנוגע לכך. אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. 11. המועצה שומרת לעצמה את הזכות לערוך משא ומתן עם הזוכה, בכפוף להוראות הדין. 12. לתשומת לב המציעים, הודעות בנוגע למכרז זה תפורסמנה באתר האינטרנט של המועצה קריית טבעון, ובאחריות המציעים להתעדכן בהודעות שתפורסמנה מעת לעת. עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
|||
מכרז פומבי מס' 06/25 | מתן שירותי מדידה | 09/04/2025 | 06/05/2025 | |
מכרז פומבי מס' 06/25 | מתן שירותי מדידה
תאריך התחלה
09/04/2025
תאריך סיום
06/05/2025
קובץ המכרז
מכרז פומבי מס' 06/25למתן שירותי מדידה בתחום המועצה המקומית קרית טבעון
|
|||
מכרז מס' 04/2025 | שירותים יבילים לאצטדיון בקרית טבעון | 06/04/2025 | 06/05/2025 | |
מכרז מס' 04/2025 | שירותים יבילים לאצטדיון בקרית טבעון
תאריך התחלה
06/04/2025
תאריך סיום
06/05/2025
קובץ המכרז
מכרז מס' 04/2025 המועצה המקומית קרית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת הצעות מקבלנים לביצוע עבודה בהתאם למפרט, תכנון, רישוי, אספקת והקמת מבני שירותים יבילים לאצטדיון בקרית טבעון.
|
|||
בחירת חברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית | 12/03/2025 | 08/05/2025 | |
בחירת חברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית
תאריך התחלה
12/03/2025
תאריך סיום
08/05/2025
קובץ המכרז
הליך לבחירת חברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית המועצה המקומית קרית טבעון המועצה המקומית קרית טבעון קוראת לתושבי היישוב להגיש מועמדותם לתפקיד יו"ר וחברי ועדת ערר לענייני ארנונה כללית. על המועמדים להיות תושבי המועצה המקומית קרית טבעון הכשירים להיבחר כחברי מליאת המועצה ולא מתקיימות בהם עילות הפסלות הקבועות בסעיף 101 לצו המועצות המקומיות תשי"א-1951. דרישות סף מיוחדות לתפקיד יו"ר ועדת ערר לענייני ארנונה: דרישות סף מיוחדות לתפקיד חבר בוועדת ערר לענייני ארנונה: עו"ד/ רו"ח/ שמאי מקרקעין בעל ניסיון מוכח של שנתיים לפחות באותו תחום, או בעל תואר אקדמי בכלכלה או במנהל עסקים בעל ניסיון מוכח של שנתיים לפחות באותו תחום. עדיפות לניסיון בתחום. מסמכי הגשת ההצעה מצויים באתר אינטרנט של המועצה: ktv.org.il תחת לשונית – מכרזים >> כללי.
|
תוצאות מכרזים
לא קיימים מכרזים פעילים של תוצאות מכרזים.