מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
14:39   23/8/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה : טופסי טרוי - עולם הפוך

00:00

הסודות של הפיאצות והמזרקות ברומא

הרצאה, קפה וכיבוד, וסרט באורך מלא10:00

הרצאה בנושא שואת יהודי רומניה

19:30

ב- 2012 השתמשו יותר תושבים בתחבורה ציבורית בקרית טבעון

14/03/2013
תחבורה ציבורית קרית טבעון. צילום עדנה פרידמן (הגדל)

ב- 2012 השתמשו יותר בתחבורה ציבורית 

הציבור נותן אימון בשירות האוטובוסים ביישוב ונמצא כי בשנת 2012 הוכפלה כמות הנוסעים בקווים המקומיים, 9,11 בהשוואה ל- אשתקד.  

 

גדל משמעותית מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בטבעון, כך נמסר בפגישה שנערכה השבוע בלשכת ראש המועצה דוד אריאלי ובהשתתפות נציגי  חברת "נתיב אקספרס" ("אומני אקספרס" לשעבר שהתאחדה עם חברת "נתיב אקספרס") . הממצאים הללו הוצגו בדוח שנתי לשנת 2012 שהגישו נציגי החברה  לידיו של ראש המועצה. הדוח מציג את נתוני השימוש בתחבורה ציבורית בקריה, סיכום לשנת 2012. 

על פי הממצאים מתברר כי הציבור בקרית טבעון נותן אימון רב בשירות האוטובוסים ביישוב  ובשנת 2012 עלה באופן מהותי מספר הנוסעים בקווים המקומיים, 9,11 בהשוואה לאשתקד.  אכן עידן חדש בתחבורה הציבורית בטבעון. 

 אם בשנת 2011, נסעו בממוצע בקו 9 , 16 נוסעים בנסיעה, אזי בשנת 2012, היו על אותו הקו, 21.9 איש ואישה. הנתון על קו פנימי 11 הוא מדהים, מספר הנוסעים בקו זה הוכפל  ובשנת 2012 נסעו בו  10.9 נוסעים בממוצע לעומת 5.3 נוסעים אשתקד. עליה של יותר מ- 100 אחוזים. 

עוד נתונים מרשימים: קו 190, וקו 191 עלו מ-1.5 נוסעים בנסיעה (בכל קו) בשנת 2011 ל- 6.7, 5.1 (בהתאמה) בכל נסיעה בשנת 2012. מספר הנוסעים בקו 13 היה 2.4 (2011) וב2012 עלה ל- 5.1, ובקו 75 עלה מספר הנוסעים מ-17.8 (2011), ל- 20 נוסעים בממוצע ב-2012. 

החברה שהתחייבה לשירות משופר, לתוספת קווים והגברת תדירות הנסיעה אכן קיימה הבטחתה. יש לציין כי חברת "נתיב  אקספרס" פועלת בטכנולוגיה חדישה, הכוללת שילוט ברייל בתחנות ומערכת כריזה באוטובוסים. במספר תחנות בקריה אף פועל שילוט אלקטרוני והאוטובוסים הפועלים הם מונגשים לבעלי מוגבלויות.  

אריאלי: "אני שמח שאנו מצלחים להטמיע בציבור את השימוש בתחבורה ציבורית כמנוף להתמודדות עם נושא אוויר נקי. הגידול המשמעותי במספר הנוסעים הוא מבחינתנו הבעת אימון רבת משמעות של הציבור, בתחבורה הציבורית בקרית טבעון".  

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד