מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
06:02   24/9/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/09/2020
דרושים מתנדבים
לקראת חגי תשרי אנו עומדים בפני סגר ארצי וזקוקים לכם המתנדבים לסיוע
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
פעילויות, הודעות ועידכוני המועצה בנושא קורונה
מתעדכן באופן שוטף, כולל מספר חולים מאומתים ומספר המבודדים ביישוב לפי תאריך

פותחים את תכנית הרצף החינוכית השנתית בקריה

28/10/2018
פותחים  את תכנית הרצף החינוכית השנתית בקריה (הגדל)

טקס חגיגת התורה לתלמידי כיתות ב' פותח  את תכנית הרצף החינוכית השנתית בקרית טבעון
מנהלת מחלקת החינוך גילה דינר: "גאווה יישובית ומקומית שמחברת את בוגרי מערכת החינוך שלנו ליישוב ולמדינה, על ידי למידה ערכית וחווייתית"

השבוע חגגו תלמידי כיתות ב' בבתי הספר בקרית טבעון את "חגיגת התורה" המסורתית, בה קיבלו את ספרי התורה, כשיא פעילות לימודית חווייתית בבית הספר ובאתר לאומי "בית שערים".
האירוע הזה, אשר פותח את תכנית הרצף החינוכית השנתית ביישוב, פועל בשיתוף משרד החינוך ובהתאם לתפיסה החינוכית היישובית ועל פי "הרוח הטבעונית", בשילוב החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי.
כזכור, תכנית הרצף החינוכית נבנתה על ידי פורום המנהלים היישובי ותכנית "מקום" באורנים והיא כוללת: גני טרום חובה – טקס יישובי ביום העצמאות; גני חובה – קבלת מנוי לספריה לעולים לכיתה א'; כיתות א' – "ביכורי ישראל", חג שבועות יישובי; כיתות ב'- "חגיגת התורה" בבית שערים; כיתות ג' – "טבעון זה בטבע שלנו"; כיתות ד' – "טבעון בעיניים שלי"; כיתות ה' – בית שערים, מקום צופן סוד; כיתות ו' – "מעורב ירושלמי"; כיתות ז' – "שורשים" ומגדר; כיתות ח' – יום עלייה לקרקע; כיתות ט' – ישראליות וציונות; כיתות י' – דמוקרטיה, זהות ואישיות; כיתות יא' – מעורבות חברתית והתנדבות בקהילה; כיתות יב' – לקראת גיוס.
מנהלת מחלקת החינוך גילה דינר: "גאווה יישובית ומקומית שמחברת את בוגרי מערכת החינוך שלנו ליישוב ולמדינה, על ידי למידה ערכית וחווייתית."

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד