מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
17:34   30/5/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
25/05/2020
חלוקת חביות להכנת קומפוסטרים בייתים
יום שישי 05.6.2020 בשעות : 7:00-10:00 באתר המפג"ש
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

תוצאות סקר שביעות רצון: תושבי קרית טבעון מרגישים שיפור משמעותי בתפקוד המועצה

19/01/2020
תוצאות סקר שביעות רצון: תושבי קרית טבעון מרגישים שיפור משמעותי בתפקוד המועצה (הגדל)

תוצאות סקר שביעות רצון: תושבי קרית טבעון מרגישים שיפור משמעותי בתפקוד המועצה

 

התושבים הביעו שביעות רצון מפעילות המועצה ומתפקוד ראש המועצה והצביעו על התחזוקה והניקיון כנושאים הזקוקים לשיפור

 

 

המועצה ערכה לאחרונה, באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה, סקר בקרב תושבי היישוב, במטרה לבחון את מידת שביעות רצון התושבים מהשירות שהמועצה  מעניקה ולשמוע דעתם על פעילויות המועצה השונות. ממצאי הסקר  ישמשו את המועצה כנייר עבודה בשאיפה לשפר וליעל תהליכים ברשות. על פי התכנית, יבוצע הסקר מידי לשנה, בסוף שנה.

 

ראש המועצה עידו גרינבלום: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות לתושבים על הבעת אמון משמעותית במה שאנחנו עושים כאן בשנה האחרונה.
הסקר מלמד שתושבי היישוב רואים שינוי, מרגישים שינוי ומעריכים אותו. התפיסה שאותה אנחנו מובילים במועצה, תפיסה של שותפות והקשבה לתושב, באה לידי ביטוי גם בסקר הזה. אנחנו מאמינים שתושבי קרית טבעון יודעים להגיד במדויק מה פועל טוב וממה הם מרוצים והיכן המקומות בהם יש להשתפר. הסקר הוא כלי אפקטיבי עבורנו ללמוד ולהסיק מסקנות. נדע להמשיך ולחזק את הדברים הטובים  ולשפר את הנקודות שעלו כמוקדי שיפור.

תודה לצוות המקצועי על הובלת הסקר ועל העשייה היומיומית, ולתושבים והתושבות שהשתתפו בו."

ממצאי הסקר:

בנושא חינוך, ממצאי הסקר העיקריים מלמדים כי שלישמהתושביםהינםהוריםלילדיםהנמצאיםבמערכתהחינוךבמועצה ורוב הנשאלים מביעיםשביעותרצוןכללית ממערכתהחינוךביישוב,מאיכותורמתהחינוך, כמוגםמהתחזוקהוהטיפוחשלמוסדותהחינוך.

בנושא ביטחון אישי, נמצא כי רוב הנשאלים הביעו תחושת ביטחון אישית גבוהה באזור מגוריהם.

בנושא תפעול ותחזוקת היישוב, רוב הנשאלים הביעו שביעות רצון גבוהה מאופן ותדירות פינוי האשפה והגזם, אך פחות מרוצים מפינות המחזור ומניקיונן.
כשני שליש מהתושבים מרוצים מהשירות במוקד, מהמקצועיות
ומהאדיבות של נציגות
המוקד, אך נדרש לשיפור בזמן הטיפול בפניות.
בנושא אכיפה נרשמה שביעות רצון גבוהה מפיקוח על הסדרי חניה,  יחד עם זאת עלתה דרישה להרחבת הפיקוח בנושא בעלי חיים משוטטים ולכלוך ביישוב.

האזרחים הוותיקים ביישוב הביעו את שביעות רצונם מהפעילות הרבה והמגוונת וכן מהמענה הניתן לאזרח הוותיק בקרית טבעון.

באופן כללי,  הסקר מלמד כי  תושבי קרית טבעון שבעי רצון מתפקוד המועצה והעומד בראשה ומצביעים על מגמת שיפור משמעותית בתפקוד הרשות, כמו כן הם אוהבים את היישוב וימליצו לחבריהם לגור בו.

הממצאים גם מלמדים על מספר תחומים בהם על המועצה לשים דגש : פינות המחזור וניקיונן, תחזוקה וגינון, תחבורה ציבורית והשירות הניתן במנהל ההנדסי.

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד