מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
02:16   4/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

בית ספר שקד

בי"ס שקד - חינוך הוא אומנות אנושית

רקע

בית ספר שקד נוסד בשנת 1993 כפרי עבודה משותפת של הורים מורים וחברי עמותה וכמענה לרצונם של הורי הילדים בגן שקד שביקשו ליצור לילדיהם מסגרת חינוכית בית ספרית בגישה חינוכית אנתרופוסופית
. בתמיכת המועצה המקומית נפתח בית הספר עם שמונה כיתות לימוד א'-ח'. החל מחודש ספטמבר 2006, לאור פנייתן של משפחות רבות להצטרף לבית הספר ולאחר שהוכר ואושר בית הספר כייחודי ועל אזורי, נפתחו שתי כיתות לימוד בכל שכבה, 

אני מאמין בית ספרי
בית הספר חרת על דגלו עשייה פדגוגית המובילה את הילד המתפתח להיות אדם בוגר בחברה, אשר חושב באופן עצמאי, מעמיק בפעולותיו, מתעניין באחר ומחפש דרכים לתרום לקהילה ולסביבה בה הוא חי ופועל.

ייחודיות-
* המחנכים: כל מחנך מלווה את כיתתו במשך 8 שנים החל מכיתה א' וכלה בכיתה ח'. במהלך תקופה זו הוא מכיר היטב כל תלמיד ותלמיד וגם את ההורים. 

* עבודה עם ההורים - עבודה רצינית עם הבית הינה מפתח לעשייה החינוכית בביה"ס על כן ההורים בוחרים בדרך החינוכית ושותפים מלאים לעשייה החינוכית הן ברמת הכיתה והן כשותפים פעילים בהנהלת בית הספר ובניית קהילת ההורים. 

* תהליך הלמידה – תהליך הלמידה הינו חוויתי אומנותי והומניסטי. בבית הספר היסודי הפניה הינה לנפש של הילד והאמנות הינה הכלי העיקרי דרכו ניתן להגיע ולטפח את נפש הילד. האמנות איננה בשום אופן מטרת החינוך, אולם היא מהווה אמצעי רב-השפעה, דרכו ניתן לעבוד ולחוות כל אחד משלושת רכיבי הנפש. כדי לתמוך בהתפתחות טובה של חשיבה יצירתית ואינטלקטואלית בגילים הבוגרים יותר, מתוך השקפה זו ניתן למצוא בבית הספר שעות מערכת רבות המוקדשות למלאכות יד, וביניהן: סריגה, תפירה, רקמה ועבודות עץ, שיעורי חקלאות מוזיקה ומקהלה (בה שותפים כל ילדי הכיתה ולא רק "המוכשרים" בשירה), שיעורי תנועה, דרמה, הצגות, פיסול, ציור ורישום. יש להדגיש שגם בשיעורים העיוניים – שלכאורה אינם שיעורי אמנות – האמנות מהווה כלי עיקרי, כך שהלימוד נחווה כחוויה כוללת ולא כחוויה אינטלקטואלית.

בברכה  

אלון ירושלמי, מנהל בית ספר שקד

כתובת למשלוח דואר :
הרותם 13 ת.ד.62 קרית טבעון

טלפון : 04-9931575
פקס  :   049533450

אתר אינטרנט

 

 

 

פרויקט דיאלוג ושכנות טובה: שקד-בסמת טבעון
פרויקט דיאלוג ושכנות טובה: שקד-בסמת טבעון
5/12/2017
פרויקט התכתבות רב תרבותי  בבית ספר  שקד
פרויקט התכתבות רב תרבותי בבית ספר שקד
5/12/2017
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד