מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
23:50   19/8/2019
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

ערב בינגו נושא פרסים (הרבה מאוד פרסים!)

18:30

דלג על Ticker
Ticker
15/07/2019
בקרית טבעון דואגים לבעלי החיים
נטישת בעלי חיים היא אכזרית ולא חוקית והרשות תפעל בנחישות על מנת למגר את התופעה
16/07/2019
סדנת הורות לאימהות יחידניות בקרית טבעון
8 מפגשים, מתחיל 6.9.19, 9:00-11:00
5/08/2019
לידיעת התושבים וציבור המתכננים
הוועדה לתכנון ובנייה יוצאת לפגרה ב- 18.8.19 ועד 1.9.19
12/08/2019
"לשם שינוי" - תכנית מעורבות והתנדבות של בני נוער עם מוגבלויות
הזמנה לסדנא - לאנשי חינוך, רווחה, רכזי נוער, פעילי ציבור מובילי קהילה

12. מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור
יגאל הראל
 

פניות למבקר באמצעות בפקס: 04-9537133 

או בדואר אלקטרוני: mevaker@kiryat-tivon.muni.il

מבקר המועצה יושב בבניין המועצה, כיכר בן גוריון 1 

יום ב  7:30-15:00 

יום ג  13:00-19:00 

יום ד 7:30-15:00 

 

  

מבקר המועצה: 

  • מבקר המועצה פועל מכוח החוק המגדיר את תפקידיו, היקף משרתו, מעמדו נגישותו למסמכים ולמאגרי מידע.
  • מבקר המועצה מגיש דו"ח ביקורת לפחות אחת לשנה ובו סיכום פעולות הביקורת שנערכה, פירוט הליקויים שנמצאו והמלצות למניעת הישנותם. בנוסף, מבקר המועצה רשאי להגיש דו"ח ביקורת בכל עת שימצא לנכון.


החוק מטיל על מבקר המועצה לבדוק מכלול נושאים בעבודת המועצה, ואלו הם:  

  • היעילות והחיסכון  
  • טוהר המידות  
  • החזקת הרכוש והכספים ודרכי ניהולם  
  • קיום הוראות הדין 

דיווחי המבקר והדיונים בדו"חות הביקורת מתנהלים במסלול מוגדר. 

  

ממונה תלונות הציבור:

·         פניה למבקר, כממונה תלונות הציבור תהיה השלב האחרון, כאשר תקדם לה פניה לבעלי תפקידים רלוונטיים במועצה ו/או פניה לאחראית פניות הציבור.  

·         רק מי שקופח בתשובתו יוכל לפנות לממונה תלונות הציבור.  

·         הממונה יקבל תלונות בכתב, יבדוק וישיב לתלונה.  

·         סמכויות הממונה הן על פי חוק.  

·         הממונה יגיש פעם בשנה דוח מרוכז למליאת המועצה, על פי עקרון דוח המבקר.  

 

דוחות ביקורת מפורטים

כתבות

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד