מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
06:09   7/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
6/07/2020
החל מיום שני ה- 06.07.20 העובדים הסוציאליים בשביתה
לא יתקיימו פעילויות, פגישות ולא יינתן מענה טלפוני
6/07/2020
מעיינות העמקים מבצעת מחר (שלישי) עבודות לשיפור תשתיות המים בקרית טבעון
ברחובות: אורנים, רימונים משעה: 08:30 עד השעה: 15:00
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

12. מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

 

 

מבקר המועצה: 

  • מבקר המועצה פועל מכוח החוק המגדיר את תפקידיו, היקף משרתו, מעמדו נגישותו למסמכים ולמאגרי מידע.
  • מבקר המועצה מגיש דו"ח ביקורת לפחות אחת לשנה ובו סיכום פעולות הביקורת שנערכה, פירוט הליקויים שנמצאו והמלצות למניעת הישנותם. בנוסף, מבקר המועצה רשאי להגיש דו"ח ביקורת בכל עת שימצא לנכון.

החוק מטיל על מבקר המועצה לבדוק מכלול נושאים בעבודת המועצה, ואלו הם:  

  • היעילות והחיסכון  
  • טוהר המידות  
  • החזקת הרכוש והכספים ודרכי ניהולם  
  • קיום הוראות הדין 

דיווחי המבקר והדיונים בדו"חות הביקורת מתנהלים במסלול מוגדר. 

  ממונה תלונות הציבור:

·         פניה למבקר, כממונה תלונות הציבור תהיה השלב האחרון, כאשר תקדם לה פניה לבעלי תפקידים רלוונטיים במועצה ו/או פניה לאחראית פניות הציבור.  

·         רק מי שקופח בתשובתו יוכל לפנות לממונה תלונות הציבור.  

·         הממונה יקבל תלונות בכתב, יבדוק וישיב לתלונה.  

·         סמכויות הממונה הן על פי חוק.  

·         הממונה יגיש פעם בשנה דוח מרוכז למליאת המועצה, על פי עקרון דוח המבקר.  

 

דוחות ביקורת מפורטים

כתבות

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד