מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
12:56   5/4/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית
19/09/2019
אוזן קשבת בשבילכם
קו חם להתייעצות טלפונית

12. מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

 

 

מבקר המועצה: 

  • מבקר המועצה פועל מכוח החוק המגדיר את תפקידיו, היקף משרתו, מעמדו נגישותו למסמכים ולמאגרי מידע.
  • מבקר המועצה מגיש דו"ח ביקורת לפחות אחת לשנה ובו סיכום פעולות הביקורת שנערכה, פירוט הליקויים שנמצאו והמלצות למניעת הישנותם. בנוסף, מבקר המועצה רשאי להגיש דו"ח ביקורת בכל עת שימצא לנכון.

החוק מטיל על מבקר המועצה לבדוק מכלול נושאים בעבודת המועצה, ואלו הם:  

  • היעילות והחיסכון  
  • טוהר המידות  
  • החזקת הרכוש והכספים ודרכי ניהולם  
  • קיום הוראות הדין 

דיווחי המבקר והדיונים בדו"חות הביקורת מתנהלים במסלול מוגדר. 

  ממונה תלונות הציבור:

·         פניה למבקר, כממונה תלונות הציבור תהיה השלב האחרון, כאשר תקדם לה פניה לבעלי תפקידים רלוונטיים במועצה ו/או פניה לאחראית פניות הציבור.  

·         רק מי שקופח בתשובתו יוכל לפנות לממונה תלונות הציבור.  

·         הממונה יקבל תלונות בכתב, יבדוק וישיב לתלונה.  

·         סמכויות הממונה הן על פי חוק.  

·         הממונה יגיש פעם בשנה דוח מרוכז למליאת המועצה, על פי עקרון דוח המבקר.  

 

דוחות ביקורת מפורטים

כתבות

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד