מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
15:15   20/11/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה אדון לימון אני צלחת

00:00

קורס טכנולוגיה - יסודות הקרמיקה

00:00

נעלי הזהב של המלך

מתיאטרון מנגינות ואגדות17:00

להעיר את המלכה Victoria and Abdul

18:00

הרצאה- ערביי ישראל ויום הזיכרון ליצחק רבין

19:30

להעיר את המלכה Victoria and Abdul

20:15

12. מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור

מבקר המועצה וממונה תלונות הציבור
יגאל הראל
 

פניות למבקר באמצעות בפקס: 04-9537133 

מבקר המועצה יושב בבניין המועצה, כיכר בן גוריון 1 

יום א 13:00-19:00 

יום ב  7:30-15:00 

יום ד 7:30-15:00 

 

  

מבקר המועצה: 

  • מבקר המועצה פועל מכוח החוק המגדיר את תפקידיו, היקף משרתו, מעמדו נגישותו למסמכים ולמאגרי מידע.
  • מבקר המועצה מגיש דו"ח ביקורת לפחות אחת לשנה ובו סיכום פעולות הביקורת שנערכה, פירוט הליקויים שנמצאו והמלצות למניעת הישנותם. בנוסף, מבקר המועצה רשאי להגיש דו"ח ביקורת בכל עת שימצא לנכון.


החוק מטיל על מבקר המועצה לבדוק מכלול נושאים בעבודת המועצה, ואלו הם:  

  • היעילות והחיסכון  
  • טוהר המידות  
  • החזקת הרכוש והכספים ודרכי ניהולם  
  • קיום הוראות הדין 

דיווחי המבקר והדיונים בדו"חות הביקורת מתנהלים במסלול מוגדר. 

  

ממונה תלונות הציבור:

·         פניה למבקר, כממונה תלונות הציבור תהיה השלב האחרון, כאשר תקדם לה פניה לבעלי תפקידים רלוונטיים במועצה ו/או פניה לאחראית פניות הציבור.  

·         רק מי שקופח בתשובתו יוכל לפנות לממונה תלונות הציבור.  

·         הממונה יקבל תלונות בכתב, יבדוק וישיב לתלונה.  

·         סמכויות הממונה הן על פי חוק.  

·         הממונה יגיש פעם בשנה דוח מרוכז למליאת המועצה, על פי עקרון דוח המבקר.  

 

דוחות ביקורת מפורטים

כתבות

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד