מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
21:20   6/4/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

5. מינהל כספי

מנהל כספי
אחראי על פעילות המחלקות הבאות:
הנהלת חשבונות, גביה, רכש ונכסים, מיחשוב, אחזקה ושכר.

 

מנהלי המינהל הכספי:

 

סיון לוי - גזברית וראש המינהל הכספי 


יעל אסולין -
מזכירת המינהל הכספי 

מייל: yael@kiryat-tivon.muni.il

טלפון: 04-9539202
פקס: 04-9830794

שעות קבלת קהל: בימי שלישי אחר הצהרים בתאום מראש בלבד
 


מירב בן עזרא
 - מנהלת מחלקת הנהלת חשבונות ראשי, טלפון:  04-9539228,
מייל: meravbe@kiryat-tivon.muni.il


גניה בן נון - מנהלת מחלקת גבייה, טלפון: 04-9539224  


שירן  קסטיאל אבוטבול -
מנהל רכש וגיוס משאבים , טלפון: 04-9539255,
מייל: recres@kiryat-tivon.muni.il


 

תחומי אחריות המינהל: 

- ניהול כספי הרשות:  ניהול ואבטחת המשאבים הכספיים למימון פעולות הרשות המקומית תוך שמירה מלאה על החוקים, הצווים ותקנות הממשלה.
- דיווח חשבונאי: בניית מערך לניהול ודיווח מצבה הכספי של הרשות, מעקב חשבונאי עפ"י כללי משרד הפנים, רישום חשבונאי והכנת דוחות שונים 
- הכנת תקציב: גיבוש הצעת תקציב עפ"י הנחיות או מדיניות ראש הרשות והנחיות משרד הפנים והאוצר, תוך התייחסות למקורות ההכנסה ולהוצאות החזויות.
- מעקב תקציבי: קיום מעקב שוטף אחר התקציב הרגיל והבלתי רגיל (תב"ר) במטרה למנוע היווצרות חריגות בהוצאות ועמידה ביעד ההכנסות .
- פיתוח כלכלי: השתתפות במאמץ להרחיב את בסיס הקיום הכלכלי של הרשות לאבטחת רמת שירות גבוהה
- מערך נכסי הרשות: ניהול מערכת המידע של הנכסים שבתחום שיפוטה של הרשות.
- ניהול רכש: ניהול מערך הרכש וההתקשרויות של הרשות במטרה להבטיח מוצרים ושירותים בעלי תועלת כלכלית מרבית
- ניהול מערכת המידע: ניהול מערך המיחשוב במועצה ובמוסדות החינוך של המועצה
  

 

 

 

הודעות שונות

הנהלת חשבונות

רכש וגיוס משאבים

שכר

תשלומים וגביה

נוהל מתן תמיכות

כתבות 2018

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד