מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
02:03   23/5/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום

מינהל כספי

מנהל כספי
אחראי על פעילות המחלקות הבאות:
הנהלת חשבונות, גביה, רכש ונכסים, מיחשוב, אחזקה ושכר.

 

מנהלי המינהל הכספי:

זאב זימל - גזבר וראש המינהל הכספי

מייל:  gizbar@kiryat-tivon.muni.il

יעל אסולין - מזכירת המינהל הכספי

טלפון: 04-9539202
פקס: 04-9830794


שעות קבלת קהל: בימי ראשון אחה"צ בתאום מראש בלבד

אלון נוטוביץ - מנהל מחלקת הנהלת חשבונות ראשי 04-9539228 alonn@kiryat-tivon.muni.il
גניה בן נון - מנהלת מחלקת גבייה 04-9539224

שלמה אלול - מנהל רכש ונכסי רשות 04-9539255 shlomo@kiryat-tivon.muni.il
מוטי שלו - מנהל מחלקת מיחשוב 04-9539269 motys@kiryat-tivon.muni.il

 

תחומי אחריות המינהל:

- ניהול כספי הרשות:  ניהול ואבטחת המשאבים הכספיים למימון פעולות הרשות המקומית תוך שמירה מלאה על החוקים, הצווים ותקנות הממשלה.
- דיווח חשבונאי: בניית מערך לניהול ודיווח מצבה הכספי של הרשות, מעקב חשבונאי עפ"י כללי משרד הפנים, רישום חשבונאי והכנת דוחות שונים 
- הכנת תקציב: גיבוש הצעת תקציב עפ"י הנחיות או מדיניות ראש הרשות והנחיות משרד הפנים והאוצר, תוך התייחסות למקורות ההכנסה ולהוצאות החזויות.
- מעקב תקציבי: קיום מעקב שוטף אחר התקציב הרגיל והבלתי רגיל (תב"ר) במטרה למנוע היווצרות חריגות בהוצאות ועמידה ביעד ההכנסות .
- פיתוח כלכלי: השתתפות במאמץ להרחיב את בסיס הקיום הכלכלי של הרשות לאבטחת רמת שירות גבוהה
- מערך נכסי הרשות: ניהול מערכת המידע של הנכסים שבתחום שיפוטה של הרשות.
- ניהול רכש: ניהול מערך הרכש וההתקשרויות של הרשות במטרה להבטיח מוצרים ושירותים בעלי תועלת כלכלית מרבית
- ניהול מערכת המידע: ניהול מערך המיחשוב במועצה ובמוסדות החינוך של המועצה
 

הנהלת חשבונות

רכש ונכסים

שכר

מחלקת גביה

מיחשוב

כתבות

נוהל מתן תמיכות

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד