מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
18:49   26/9/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/09/2020
דרושים מתנדבים
לקראת חגי תשרי אנו עומדים בפני סגר ארצי וזקוקים לכם המתנדבים לסיוע
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
פעילויות, הודעות ועידכוני המועצה בנושא קורונה
מתעדכן באופן שוטף, כולל מספר חולים מאומתים ומספר המבודדים ביישוב לפי תאריך

פניות הציבור

 לפניה  בכתב לחץ כאן!

ענת גלעדי - אחראית פניות הציבור
מיקום: מרכז דולב, רחוב דולב 1

טלפון: 04-9539256
פקס:  04-9537156
דוא"ל:
anat@kiryat-tivon.muni.il

קבלת קהל:  בתיאום טלפוני מראש.

היחידה לפניות הציבור משמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין המועצה המקומית, עובדיה ומחלקותיה. היחידה מייצגת את הפונים בפני ראש המועצה ומחלקות המועצה השונות ומטפלת במגוון נושאים ותחומים, הבהרות, הצעות, תודות ותלונות הקשורים בכל תחומי העשייה של הרשות, בהם: הנדסה ובנייה, מיסים והיטלים, בעיות חניה ופיקוח, איכות הסביבה, שיפור פני הקריה, חינוך, רווחה ועוד. 
 
היחידה לפניות הציבור מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 30 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
 
ניתן לקיים פגישות אישיות עם אחראית פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד