מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
15:25   24/7/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תוכנית הפעילות של מתחם הנוער 2017

00:00

ציר טוב Premiers Crus

19:45 הרצאה: "אזורי יין בארץ ובעולם" ע"י מדריך יין מייקב טוליפ + מכירת יין.18:00

ציר טוב Premiers Crus

19:45 הרצאה: "אזורי יין בארץ ובעולם" ע"י מדריך יין מייקב טוליפ + מכירת יין.20:15

דלג על Ticker
Ticker
קבוצת תמיכה למטפלים עיקריים
תפתח בספטמבר לבני משפחה אשר מטפלים בקרוביהם החולים במחלה כרונית בגיל השלישי
סריקת ארכיון במנהל הנדסה
למעוניינים יש לתאם זאת מראש
קבוצת שוחרי חיים
קבוצת תמיכה לבני ובנות זוג שאיבדו את יקיריהם

פניות הציבור

 לפניה  בכתב לחץ כאן!

ענת גלעדי - אחראית פניות הציבור
מיקום: בניין המועצה, כיכר בן גוריון 1

טלפון: 04-9539256
פקס:  04-9537156
דוא"ל:
anat@kiryat-tivon.muni.il

קבלת קהל:  בתיאום טלפוני מראש.

היחידה לפניות הציבור משמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין המועצה המקומית, עובדיה ומחלקותיה. היחידה מייצגת את הפונים בפני ראש המועצה ומחלקות המועצה השונות ומטפלת במגוון נושאים ותחומים, הבהרות, הצעות, תודות ותלונות הקשורים בכל תחומי העשייה של הרשות, בהם: הנדסה ובנייה, מיסים והיטלים, בעיות חניה ופיקוח, איכות הסביבה, שיפור פני הקריה, חינוך, רווחה ועוד. 
 
היחידה לפניות הציבור מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 30 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
 
ניתן לקיים פגישות אישיות עם אחראית פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד