מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
00:25   3/4/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית
19/09/2019
אוזן קשבת בשבילכם
קו חם להתייעצות טלפונית

פניות הציבור

 לפניה  בכתב לחץ כאן!

ענת גלעדי - אחראית פניות הציבור
מיקום: בניין המועצה, כיכר בן גוריון 1

טלפון: 04-9539256
פקס:  04-9537156
דוא"ל:
anat@kiryat-tivon.muni.il

קבלת קהל:  בתיאום טלפוני מראש.

היחידה לפניות הציבור משמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין המועצה המקומית, עובדיה ומחלקותיה. היחידה מייצגת את הפונים בפני ראש המועצה ומחלקות המועצה השונות ומטפלת במגוון נושאים ותחומים, הבהרות, הצעות, תודות ותלונות הקשורים בכל תחומי העשייה של הרשות, בהם: הנדסה ובנייה, מיסים והיטלים, בעיות חניה ופיקוח, איכות הסביבה, שיפור פני הקריה, חינוך, רווחה ועוד. 
 
היחידה לפניות הציבור מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 30 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
 
ניתן לקיים פגישות אישיות עם אחראית פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.

נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד