מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
15:20   31/3/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית
10/03/2020
דרושים מתנדבים עם/ללא רכבים
לחלוקת חבילות המזון לחג
19/09/2019
אוזן קשבת בשבילכם
קו חם להתייעצות טלפונית

מתן שירותי אכיפת גבייה עפ"י פק' מיסים (גביה) הכוללים אספקת תוכנת אכיפה ועובד מיומן לתפעול מלוא השירות עבור מועצה מקומית קרית טבעון

8/03/2020

מתן שירותי אכיפת גבייה עפ"י פק' מיסים (גביה) הכוללים אספקת תוכנת אכיפה ועובד מיומן לתפעול מלוא השירות עבור מועצה מקומית קרית טבעון

 

מכרז מס' 2020 / 5

 

בקשה לקבלת הצעות מחיר (להלן: "הבקשה")

  • מועצה מקומית קרית טבעון מבקשת בזאת הצעות למתן שירותי אכיפת גבייה עפ"י פק' מיסים (גביה) הכוללים אספקת תוכנת אכיפה ועובד מיומן לתפעול מלא של השרות, למטרת אכיפה וגבייה של חובות עירוניים (ארנונה, היטלים, אגרות, תשלומי חובה ותשלומים אחרים), חובות בפיגור וחובות שוטפים לרבות באמצעות עיקולי בנקים במדיה מגנטית במרכזי הבנקים (הפעלת לשכת שרות) ופעולות אכיפה ע"י גובי מס, כמפורט במסמכי הבקשה (להלן: "שירותי הגבייה").
  • המציע יידרש לצרף להצעתו למכרז את המסמכים כמפורט במסמכי הבקשה וכן ערבות בנקאית אוטונומית לטובת המועצה  בסכום של 5,000 ₪ (חמשת אלפים שקלים חדשים) כמפורט במסמכי הבקשה.
  • את ההצעה (בשני העתקים), בצרוף כל מסמכי הבקשה כשהם חתומים ע"י המציע, יש להכניס, במעטפה  סגורה, כשעליה מצוין – "בקשה לקבלת הצעות מס' 2020/ 5", ולהכניסם לתיבה במועצה, רחוב ככר בן גוריון 1 קריית טבעון, במשרדו של מנכ"ל המועצה ביום ג' 31/3/2020 בלבד, עד השעה 15:00.
  • את מסמכי הבקשה ניתן לקבל תמורת תשלום של 500 (חמש מאות) ₪ (התשלום לא יוחזר בכל מקרה) בהמחאת מזומן לפקודת המועצה המקומית קרית טבעון בקופת המועצה שבמדור הגבייה בבניין המועצה בימים א', ב', ג', ה' בין השעות 08.30-12.30 וביום ג' בנוסף בין השעות 16.00-18.30.

עידו גרינבלום ראש המועצה

 

לעיון במסמכי המכרז - לחץ כאן

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד