מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
21:57   18/2/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

הופעה - קונצרט מפוחית

11:30

דלג על Ticker
Ticker
18/02/2020
הזמנה לשיח פתוח עם ראש המועצה
לתושבי השכונה החדשה "בצל אורנים"
11/02/2020
עגלת מזון ניידת
הזמנה להציע הצעות
6/02/2020
התחנה לבדיקות שד
התורים מלאים לשלושת החודשים הקרובים, לבדיקות הבאות עקבו אחר הפרסומים
23/01/2020
נדחה!!!! המפגש ב31.1.2020
מאיירים טבעון 2020 | תערוכת איורים על תחנות האוטובוס בקרית טבעון
9/01/2020
הרישום לגני הילדים ולכיתות א' מתחיל ב- 27.1.2020
השנה נקיים ימים פתוחים בבתי הספר, לפירוט - היכנסו לפרסום
5/01/2020
תווי חניה לשנת 2020
ניתן להשתמש בתו הישן עד יום שישי 31.01.20
29/12/2019
"בונים קהילות משותפות"
קול קורא לאמנים ואמניות
24/10/2019
הצטרפו למועדון "חיבורים"- ההרשמה החלה
הקבוצה מיועדת לילדים עם צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה.
19/09/2019
אוזן קשבת בשבילכם
קו חם להתייעצות טלפונית

דרוש/ה גרפיקאי/ת

28/01/2020

דרוש/ה גרפיקאי/ת

עבודות גרפיקה בריטיינר למועצה המקומית קרית טבעון

המועצה המקומית קרית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת הצעות מחיר לביצוע עבודות עיצוב גרפי בריטיינר

1.             הספק מצהיר כי הוא בעל הכשרה מקצועית בתחום הגרפיקה כמו כן בעל ניסיון בביצוע עבודות עיצוב גרפיות -  יש לצרף קישור לתיק עבודות מהשנתיים האחרונות.

2.             הספק מצהיר כי הוא קבלן עצמאי ויספק את השירותים הנדרשים בהסכם כקבלן עצמאי. יש לצרף אישורים עדכניים על ניהול ספרים וניכוי מס במקור.

3.            הספק יבצע עבודות גרפיות שונות עבור המועצה לרבות:
מודעות לעיתון,  פוסטים לפייסבוק, הזמנות, פליירים, קיפולית, שמשונית, רול אפ, חוברת 24 עמודים (עד פעמיים בשנה) ועוד.

4.            לוח הזמנים לביצוע עבודה – בהתאם לאמור בהצעת העבודה. בהיעדר הוראה אחרת, תסופק העבודה בתום 2 ימי עבודה, למעט הכנת חוברת שתסופק תוך 7 ימי עבודה.

5.            זמינות- הספק מתחייב להיות זמין לפניות המועצה( טלפון או במייל או במסרונים) בימים א'-ה' בין השעות 8:30 ועד 16:30.

6.            מובהר כי העיצובים יהיו בבעלות המועצה ולספק לא תהיינה זכויות קניין רוחני בעבודות שביצע.

7.            למועצה שמורה הזכות לדרוש תיקונים לעבודות העיצוב הגרפי, לפי שיקול דעתה. הספק מתחייב לבצע את השינויים בתוך יום עבודה מקבלת ההודעה מהמועצה.

8.            התמורה - עבור ביצוע העבודות, תשלם המועצה לספק מדי חודש סך של  עד 3,500 ₪ כולל מע"מ.
יש לשלוח הצעות מחיר לביצוע עד לתקרה זו.
תינתן עדיפות לתושבי קרית טבעון.

9.             הליך הבחירה:
א.הערכה איכותית של תיק העבודות – 60%
ב. הצעת המחיר הזולה ביותר מבין ההצעות – 40%

10.         תקופת ההתקשרות תהיה  ל- 12 חודשים.

11.         את ההצעות יש לשלוח למייל : doveret@kiryat-tivon.muni.il   עד ליום 09.2.2020, בשעה 10:00 בלבד! הצעות שתגענה לאחר מועד זה לא תתקבלנה.
לשאלות ניתן לפנות בטלפון: 04-9539246

 

עדנה פרידמן, דוברת המועצה

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד