מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
22:59   13/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
6/07/2020
החל מיום שני ה- 06.07.20 העובדים הסוציאליים בשביתה
לא יתקיימו פעילויות, פגישות ולא יינתן מענה טלפוני
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

הודעה על שינוי תנאי סף ותאריכי שאלות הבהרה והגשה למכרז 31/2019

31/10/2019

הודעה על שינוי תנאי סף ותאריכי שאלות הבהרה והגשה  למכרז  31/2019  לביצוע עבודות דפוס דיגיטאליות בצבע מלא ואחרות עבור מועצה מקומית
קרית טבעון ("המכרז")

 

א. תנאי סף מתוקנים  למכרז
המועצה המקומית קרית טבעון משנה את תנאי הסף למכרז כדלקמן (השינויים מודגשים בקו תחתון):

  1. המציע יהא בעל ניסיון מוכח, בכל אחת מהשנים 2017-2018, בביצוע הפקה ממוחשבת של כל סוגי הטפסים הבאים: טפסי/שוברי חיוב עירוניים (בילינג) תקופתיים, שנתיים, חד פעמיים, הודעות בדבר קנסות (לרבות קנסות חניה) והתראות, ממוגנטים ו/או עם ברקוד, כולל עם נתוני דאטה, כולל הוספת צרופות למעטפה, ברשות מקומית אחת לפחות, המונה לפחות 20,000 (עשרים אלף) תושבים, עפ"י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2017.
  2. המציע יהא בעל ניסיון מוכח, בכל אחת מהשנים 2017-2018 בהדפסה דיגיטלית בצבע מלא של חשבונות בילינג לפחות עבור לקוח אחד (מכל מגזר ציבורי, מוניציפאלי או פרטי) בכמות של לפחות 20,000 (עשרים אלף) חשבונות בהפקה אחת לפחות ולא פחות מכמות של 600,000 (שש מאות אלף) חשבונות בשנה לכל לקוחותיו.
  3. נכון למועד האחרון להגשת ההצעות:
    3.1)
    יהיו בפועל ברשותו של המציע ומוצבים בבית עסקו (בבעלות, בשכירות, בליסינג) בעת הגשת ההצעה לפחות 2 מערכות הדפסה דיגיטליות בצבע באיכות של לפחות,DPI 600  כל אחת בעלת יכולת הדפסה של דאטה משתנה בצבע משני צדי הדף במעבר אחד וכושר ייצור של לפחות 50,000 (חמישים אלף) דפים ביממה בגודל 4A  בהדפסה דו-צדדית.
    3.2) יהיו בפועל ברשותו של המציע ומוצבים בבית עסקו לפחות (בבעלות, בשכירות, בליסינג) בעת הגשת ההצעה 2 מערכות עיטוף CMC לייצור מעטפה אינטגראלית תוך כדי תהליך העיטוף ושילוב של לפחות 3 צרופות לתוכן, כל אחת בעלת כושר ייצור של לפחות 50,000 (חמישים אלף) מעטפות אינטגראליות ביממה.
  4. המציע יהא בעל ניסיון מוכח, לפחות אצל לקוח אחד (מכל מגזר ציבורי, מוניציפאלי או פרטי), לפחות באחת מהדרישות שלהלן, לפחות באחת מהשנים 2017-2018, בשליחת חשבונות בילינג ומסמכים פרסונאליים אל דואר אלקטרוני הרשום בקובץ הנתונים העירוני, בכמות מינימאלית של 3,000 (שלושת אלפים) כתובות דואר אלקטרוני בכל משלוח.

ב. שינוי בתאריכי הגשת שאלות הבהרה ומועד הגשת המכרז:
להלן יפורטו תאריכים חדשים להגשת שאלות הבהרה ולהגשת מסמכי המכרז:
שאלות הבהרה – תוגשנה עד ה - 7/11/2019 שעה 12.00
הגשת מסמכי המכרז לתיבת המכרזים – עד 19/11/2019 שעה 14.00.
בשאר הוראות המכרז ומסמך הבהרות מספר 1 לא חל כל שינוי.

 

עידו גרינבלום

ראש מועצת קרית טבעון

 

מסמך הבהרות מס  1 - לחץ כאן   

 

למסמך הבהרות מספר 2 - לחץ כאן

 

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד