מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
01:10   14/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
6/07/2020
החל מיום שני ה- 06.07.20 העובדים הסוציאליים בשביתה
לא יתקיימו פעילויות, פגישות ולא יינתן מענה טלפוני
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים

15/09/2019

למועצה המקומית קריית טבעון
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת נכסים
מכרז מספר 4/9

תאור המשרה: מנהל/ת מחלקת נכסים
היקף המשרה: 50%
תנאי העסקה: מנהלי, דרגות  +8-10
היחידה: מנהל כספי
כפיפות: גזברית  המועצה

תיאור התפקיד:
גיבוש, התוייה וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום ניהול הנכסים של הרשות המקומית.

עיקרי התפקיד:
1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה
3.  ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות מכירה, השכרה, רכישה, פינוי נכסים ע"פ מדיניות הרשות.
4. ניהול וטיפול בהפקעות והקצאות
5. ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף בנכסי הרשות
6. הכנת חוזים הנוגעים לנכסי המועצה, הכנת מכרזים, חידוש חוזים
7. קידום נכסי המועצה למיצוי הפוטנציאל המיטבי בנכס לטובת צרכי המועצה.
8. פיקוח ובקרה על נכסי המועצה
9. אחריות לביצוע ההסכמים בין העירייה לבין זכייני הנכסים במועצה.
10. ביטוח – ניהול ואחריות על נושא ביטוחי העירייה, לרבות חידוש פוליסות המועצה, הכנת מכרזי ביטוח, העברת תביעות לחברות הביטוח.


וכל מטלה נוספת הנוגעת לנכסי המועצה, שתוטל ע"י הממונה.
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
• בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה,
או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. 
או הנדסאי/טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, 6 שנים לפחות אחרי גיל 18
ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל
(שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

עדיפות לבעלי השכלה משפטית

 

ניסיון מקצועי
- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
- אמינות ומהימנות אישית
- כושר ביטוי בכתב ובע"פ
- רישיון נהיגה בתוקף
- עדיפות לבעלי ניסיון בתחום מקרקעין / תכנון ובניה

דרישות נוספות:
• שפות – בהתאם לצורך
• יישומי מחשב – שליטה בשימוש ביישומי ה-OFFICE
• ייצוגיות
• שירותיות
• סדר וארגון
• אמינות ומהימנות אישית
• יחסי אנוש טובים


מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים
• עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום  23.09.18 לפקס מס' 04-9539234  או באמצעות "כתבו לנו" באתר המועצה, בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד