מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
10:03   10/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
10/07/2020
תומכים בעובדים הסוציאליים בקרית טבעון
יום שני, 13.7.2020, בשעה 08:30, ברחבת הדשא של טבעון
6/07/2020
החל מיום שני ה- 06.07.20 העובדים הסוציאליים בשביתה
לא יתקיימו פעילויות, פגישות ולא יינתן מענה טלפוני
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

מכרז למתן שירותי אחזקה והתקנת מזגנים במוסדות חינוך ובמבני ציבור בקרית טבעון במסגרת הסכם שירות שנתי

26/06/2019

המועצה המקומית קרית-טבעון
מכרז פומבי מספר 25/19
למתן שירותי אחזקה והתקנת מזגנים  במוסדות חינוך ובמבני ציבור בקרית טבעון במסגרת הסכם שירות שנתי

 

הזמנה להציע הצעות
1. המועצה המקומית קרית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת הצעות מקבלנים למתן שירותי אחזקה, אספקה והתקנת מזגנים בתחום המועצה (להלן: "השירותים") כמפורט במסמכי המכרז.
2. השירות יידרש מפעם לפעם, בהיקפים משתנים ועל פי צרכי המועצה ועל כן המכרז מהווה מסגרת להתקשרות עם נותן שירות )להלן: "נותן השירות" )לתקופה של שנה.  למועצה אופציה חד צדדית להאריך את תוקפו של החוזה למשך שתי תקופות נוספות של 12 חודשים כל אחת הכל כמפורט בהוראות ההסכם ותנאיו.
3. פרטים וחומר, לרבות תנאי המכרז והחוזה המוצע, אפשר לרכוש תמורת 500₪, אשר לא יוחזרו בשום מקרה, במשרדי המועצה המקומית קרית טבעון, ככר בן גוריון 1, החל מיום ה' 27/06/2019 שעות קבלת קהל.  טלפון לברורים  ותאום,
 04-9539270. 04-9539210. צרוף קבלה על רכישת מסמכי המכרז.
4. רשאים להשתתף במכרז קבלנים העוסקים באופן שוטף בעבודות מיזו"א, בעלי ניסיון מוכח בתחום מתן שירותי אחזקת מזגנים והעונים על הכישורים, הניסיון, ובעלות על ציוד כמפורט במסמכי המכרז, אישור משטרה למוסדות חינוך, השתלמות עב' בגובה.
5. המצאת כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ז – 1976.
6. המציע יצרף להצעתו ערבות בנקאית או שיק בנקאי לפקודת המועצה המקומית קרית טבעון ע"ס 10,000 ₪, שתוקפה ליום 9/10/2019, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז.
7. תנאי המכרז יהיו על פי המפורט והאמור בחוברת המכרז על צרופותיה ונספחיה. אין המזמין מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
8. את ההצעה יש להגיש עד תאריך 9/7/2019 שעה 18:00 במשרד מנכ"ל המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קריית טבעון. במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז.
9. פתיחת המכרז בשעה 18:00 תאריך   9/7/2019
10. אין סיור קבלנים.

בכבוד רב,
עידו גרינבלום ראש  המועצה

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד