מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
10:05   23/7/2019
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
15/07/2019
בקרית טבעון דואגים לבעלי החיים
נטישת בעלי חיים היא אכזרית ולא חוקית והרשות תפעל בנחישות על מנת למגר את התופעה
16/07/2019
תאגיד המים "מעיינות העמקים" מודיע:
היום 23/07/2019 הפסקת מים בין השעות 08:30-12:00
16/07/2019
סדנת הורות לאימהות יחידניות בקרית טבעון
8 מפגשים, מתחיל 6.9.19, 9:00-11:00

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים

18/04/2019

למועצה המקומית קרית טבעון
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת נכסים
הארכת מכרז מספר 3/4

תואר המשרה: מנהל מחלקת נכסים
דירוג המשרה ודירוגה: דרוג מנהלי
דרגות  +8-10
היקף העסקה: 50% משרה. 21  שעות שבועיות
תיאור התפקיד: גיבוש, התוייה וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום ניהול הנכסים של הרשות המקומית. עיקרית התפקיד:
1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה
3.  ניהול הנכסים של הרשות המקומית לרבות מכירה, השכרה, רכישה, פינוי נכסים ע"פ מדיניות הרשות.
4. ניהול וטיפול בהפקעות והקצאות
5. ניהול ספרי הנכסים של הרשות וטיפול שוטף בנכסי הרשות
6. הכנת חוזים הנוגעים לנכסי המועצה, הכנת מכרזים, חידוש חוזים
7. קידום נכסי המועצה למיצוי הפוטנציאל המיטבי בנכס לטובת צרכי המועצה.
8. פיקוח ובקרה על נכסי המועצה
9. אחריות לביצוע ההסכמים בין העירייה לבין זכייני הנכסים במועצה.
10. ביטוח – ניהול ואחריות על נושא ביטוחי העירייה, לרבות חידוש פוליסות המועצה, הכנת מכרזי ביטוח, העברת תביעות לחברות הביטוח.
וכל מטלה נוספת הנוגעת לנכסי המועצה, שתוטל ע"י הממונה.

תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. 
או
הנדסאי/טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, 6 שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
עדיפות לבעלי השכלה משפטית

 
דרישות ניסיון מקצועי:
- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
- ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
- אמינות ומהימנות אישית
- כושר ביטוי בכתב ובע"פ
- רישיון נהיגה בתוקף
- עדיפות לבעלי ניסיון בתחום מקרקעין / תכנון ובניה

דרישות נוספות:
• שפות – בהתאם לצורך
• יישומי מחשב – שליטה בשימוש ביישומי ה-OFFICE
• ייצוגיות
• שירותיות
• סדר וארגון
• אמינות ומהימנות אישית
• יחסי אנוש טובים
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:  

ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים
עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.
כפיפות: גזברית המועצה
הערה: **הערה: מכרז זה מפורסם במקביל למכרז מנהל רכש (2/4). ניתן להגיש מועמדות ל-2 המכרזים בו זמנית.
קיימת אפשרות לבצע את 2 התפקידים במקביל, כך שהיקף המשרה יעמוד על 100%.
המכרז נכתב בלשון זכר,  אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

 

קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום  05.05.2019
לפקס מס' 04-9539234
 
או דרך כתוב לנו - לחץ כאן
בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד