מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
23:53   8/12/2019
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

ימי המוזיקה 2019

00:00

דלג על Ticker
Ticker
4/12/2019
דלת פתוחה עם ראש המועצה עידו גרינבלום
יום שלישי 10.12.19; 24.12.2019
4/12/2019
כנס מקצועי שני להתמודדות עם חזירי הבר
חמישי | 12.12.19 | 17:00 | חדר הישיבות במועצה המקומית
3/12/2019
ישיבת מליאת המועצה
יום שלישי | 10.12.2019 חדר ישיבות | 18:30
3/12/2019
שיח פתוח עם ראש המועצה עידו גרינבלום
בשכונות השונות בקרית טבעון
1/12/2019
ערב הוקרה למתנדבי כוחות הביטחון וההצלה בקרית טבעון
17.12.2019 | 19:30|אודיטוריום איתן בתיכון אורט
4/11/2019
המועצה ממשיכה לשפר תשתיות ובטיחות לטובת התושבים :
אנחנו שמחים לבשר על תחילת העבודות להקמת מעגל תנועה בצומת הרחובות מעלה אבשלום - מעלה השיזף
24/10/2019
הצטרפו למועדון "חיבורים"- ההרשמה החלה
הקבוצה מיועדת לילדים עם צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה.
22/10/2019
מלגות מטעם מועדון סורופטימיסט קרית טבעון
מועד האחרון להגשת מועמדות – יום ו' 27.12.2019
19/09/2019
אוזן קשבת בשבילכם
קו חם להתייעצות טלפונית

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת רכש

18/04/2019

למועצה המקומית קרית טבעון
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת רכש
הארכת מכרז מספר 2/4


תואר המשרה: מנהל מחלקת רכש
דירוג המשרה ודירוגה: דרוג מנהלי
דרגות  +8-10
היקף העסקה: 50% משרה. 21  שעות שבועיות

תיאור התפקיד: ניהול הרכש ברשות המקומית (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות. עיקרי התפקיד:
א. ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית
ב. ביצוע רכש ואספקה
ג. טיפול בחוזים עם ספקים וקבלנים
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. 
או
הנדסאי/טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, 6 שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
דרישות ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
עבור הנדסאי רשום: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
עבור טכנאי רשום: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.

ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה

דרישות נוספות:
• שפות – בהתאם לצורך
• יישומי מחשב – שליטה בשימוש ביישומי ה-OFFICE
• אמינות ומהימנות אישית
• יחסי אנוש טובים
• יכולות אנליטיות לניתוחים כלכליים

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:  

ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים
עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.

כפיפות: גזברית המועצה
הערה: ניתן לשלב משרה זו עם משרת מנהל נכסים (מכרז מספר 3/4) כך שהעסקה תהיה בהיקף של 100% משרה ובתנאי שהמועמד יעמוד בדרישות הסף ויבחר לתפקיד בוועדת הבחינה.

המכרז נכתב בלשון זכר,  אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

 

קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום  05.05.2019
לפקס מס' 04-9539234
 
או דרך כתוב לנו - לחץ כאן
בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד