מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
07:57   26/5/2019
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
12/05/2019
דלת פתוחה בלשכת ראש המועצה
יום שלישי | 14.5.19, 28.5.19
16/05/2019
תודה!
22/05/2019
הפסקת מים ביום ראשון 26.5
משעה : 09:00 עד השעה : 15:30

אספקה והתקנה מעלית בבית ספר שקד כולל התאמות

3/03/2019

מכרז מס' 5/2019

מהות המכרז:
אספקה והתקנה של מעלית בבית ספר שקד כולל התאמות

המועצה המקומית קריית טבעון- מזמינה בזה הצעות מקבלנים לביצוע עבודה בהתאם למפרט אספקה והתקנה של מעלית בבית ספר שקד כולל התאמות.

 

  1. משך הביצוע 8 חודשים מיום צו התחלת עבודה כמפורט בסעיף המתאים של המפרט המיוחד.
  2. רשאים להשתתף במכרז רק המציעים העונים לתנאים הבאים:
    א. הקבלן המגיש יהיה רשום בפנקס הקבלנים בענף 100 קוד ג סוג 1 ומעלה.
    ב. המצאת כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס),
    התשל"ז – 1976.
    ג. המציע יצרף להצעתו ערבות בנקאית על סך 20,000 ₪, שתוקפה ליום 31.10.2019, וזאת להבטחת
    קיום תנאי המכרז.
    ד. צרוף קבלה על רכישת מסמכי המכרז.

    על המציעים לצרף את כל המסמכים הנ"ל להצעה.
  3. למען הסר ספק מובהר כי על המציעים לעמוד בכל התנאים המפורטים במסמכי המכרז.
  4. את מסמכי המכרז ניתן לקבל במשרדי המועצה המקומית קרית טבעון, ככר בן-גוריון 1,  החל מתאריך  14.03.2019 בשעות קבלת קהל, תמורת תשלום של  500 ₪, אשר לא יוחזרו בכל מקרה.   (טל' לברורים ותאום:04-9539210 ).
  5. סיור קבלנים (חובה) – יערך בתאריך 14.03.2019  בשעה  9:00 יציאה ממשרדי  מנהל  הנדסה. ההשתתפות בסיור קבלנים הינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז.
  6. תנאי המכרז יהיו על פי המפורט והאמור בחוברת המכרז על צרופותיה ונספחיה. אין המזמין מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
  7. את ההצעה יש להגיש עד תאריך 26.03.2019 שעה 17:30 במשרד מנכ"ל המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קריית טבעון- במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז.
    פתיחת המכרז בשעה 17:30 תאריך   26.03.2019

בכבוד רב,
עידו גרינבלום ראש המועצה

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד