מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
14:25   15/7/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
6/07/2020
החל מיום שני ה- 06.07.20 העובדים הסוציאליים בשביתה
לא יתקיימו פעילויות, פגישות ולא יינתן מענה טלפוני
15/06/2020
הרחבנו את המענה הטלפוני במחלקת הגביה
מענה בין השעות 10:30-13:30
9/06/2020
אבות לילדים עם צרכים מיוחדים
– אנחנו כאן בשבילכם!
9/06/2020
רוצים להיות משפחה מארחת?
מסגרת התנדבותית ייחודית של משפחות המעוניינות לתרום, להיות משמעותיות ולהוות עוגן לילד/ה על ידי אירוח וליווי
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

הקמת נתיב חניה ומדרכה ברחוב מעלה אבשלום

14/11/2018

מכרז  מס' 34/2018
הקמת נתיב חניה ומדרכה ברחוב מעלה אבשלום

המועצה המקומית קרית טבעון - מזמינה בזה הצעות מקבלנים לביצוע עבודה בהתאם למפרט הקמת נתיב חניה ומדרכה ברח' מעלה אבשלום.

 

  1. משך הביצוע חודשיים מיום צו התחלת עבודה כמפורט בסעיף המתאים של המפרט המיוחד.
  2. רשאים להשתתף במכרז רק המציעים העונים לתנאים הבאים:
    א. הקבלן המגיש יהיה רשום בפנקס הקבלנים בענף 200 קוד ג סוג 1 ומעלה.
    ב. המצאת כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ז – 1976.
    ג. המציע יצרף להצעתו ערבות בנקאית ע"ס 25.000 ₪, שתוקפה עד ליום 31.03.2019, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז.
    ד. צרוף קבלה על רכישת מסמכי המכרז.
    על המציעים לצרף את כל המסמכים הנ"ל להצעה.
  3. למען הסר ספק מובהר כי על המציעים לעמוד בכל התנאים המפורטים במסמכי המכרז.
  4. את מסמכי המכרז ניתן לקבל במשרדי המועצה המקומית קרית טבעון, ככר בן-גוריון 1,  החל מתאריך  26/11/2018 בשעות קבלת קהל, תמורת תשלום של  500 ₪, אשר לא יוחזרו בכל מקרה. (טל' לברורים ותאום:04-9539210 ).
  5. סיור קבלנים (חובה) – יערך ביום שני  בתאריך   26.11.2018  בשעה  9:00   יציאה ממשרד מנהל הנדסה מועצה מקומית קרית טבעון . ההשתתפות בסיור קבלנים הינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז.
  6. תנאי המכרז יהיו על פי המפורט והאמור בחוברת המכרז על צרופותיה ונספחיה. אין המזמין מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.
  7. את ההצעה יש להגיש עד תאריך 9.12.2018 שעה 18.00 במשרד מנכ"ל  המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קריית טבעון- במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז.
    פתיחת המכרז בשעה 18.00   תאריך   9.12.2018.

בכבוד רב,
דוד  אריאלי ראש המועצה

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד