מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
17:33   30/5/2020
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker
26/05/2020
עבודות במרכז ענפים
יחלו ביום שני 01.06.2020
25/05/2020
חלוקת חביות להכנת קומפוסטרים בייתים
יום שישי 05.6.2020 בשעות : 7:00-10:00 באתר המפג"ש
14/05/2020
קול קורא!
תכנית יתד והיחידה להתנדבות בטבעון מחפשות מתנדבים/ות שרוצים/ות להשפיע ולקחת חלק בעתידם של צעירי קרית טבעון
14/05/2020
חדש בקרית טבעון!
המרחב לקידום תעסוקה לגילאי 25 - 18
13/05/2020
הזדמנות להתנדבות ייחודית. היית רוצה להיות משמעותי/ת לנער/ה בגילאי 13-16?
דרושים מלווים ליצירת קשר מאתגר, מלמד ומספק
11/05/2020
פועלים להשבת שגרת אכיפת הסדר במרחב הציבורי
החל מיום א', 17.5.2020 תחודש האכיפה בכחול לבן
10/05/2020
הקרן לערבות הדדית -עמותת מעומק הלב
היכנסו לעוד פרטים
15/03/2020
קבלת קהל - בכל המחלקות המועצה ניתן לקבל מענה באמצעות הטלפון ו/או בדואר אלקטרוני
בהתאם להנחיות משרדי הממשלה – אין קבלת קהל פרונטלית

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת גינון

18/05/2018

למועצה המקומית קרית טבעון
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת גינון
הארכת מכרז מספר 2/5

תואר המשרה: מנהל/ת מחלקת גינון
דירוג המשרה ודירוגה: מח"ר, דרגות +38-40/ או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף העסקה: 100% משרה  42  שעות שבועיות
תיאור התפקיד: גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום הגינון.
עיקרי התפקיד:

  1. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות בתחום האחריות של מחלקת הגינון.
  2. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת של המחלקה.
  3. ניהול צוות העובדים במחלקה.
  4. פיקוח על עבודת קבלן הגינון.
  5. אחריות על הטיפול היערני ופעולה ע"פ תכנית עבודה למניעת שריפות.
  6. פיקוח על תאגיד המים והביוב ומניעת אירועים תברואתיים הקשורים לתחום זה.

תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי/טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, 6 שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: 4 שנות ניסיון בתחום הגינון.
עבור הנדסאי רשום: 5 שנות ניסיון בתחום הגינון
עבור טכנאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום הגינון
ניסיון ניהולי: לפחות 3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים
יתרון לבעלי השכלה ו/או ניסיון בתחום הטיפול היערני

דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה
יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה
יישומי מחשב: היכרות עם תכנות אופיס - office

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
ייצוגיות
שירותיות
סדר וארגון
יכולת הובלה
עבודה בשעות בלתי שגרתיות
כפיפות: מנהל אגף תפעול
המכרז נכתב בלשון זכר,  אך מופנה לגברים ונשים כאחד.


קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום  4/6/18 לפקס מס' 04-9539234  או דרך "כתוב לנו באתר המועצה (לקישור לחץ כאן!) בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד