מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
01:20   26/6/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה חדשה: חומר אוהב מים

11:00

שעת סיפור: "אבא עושה בושות" ע"פ מאיר שלו

17:00

מחול: בגד גוף - מופע סיום שכבה בוגרת

20:00

הטובים לסייף / בימוי: ליאת מר

מתוך דוקאביב 201720:30

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תברואה ואיכות סביבה

13/06/2017

למועצה המקומית קריית טבעון 

דרוש/ה 

מנהל/ת מחלקת תברואה ואיכות סביבה 

מכרז מספר 1/6

היקף המשרה:  100%             

תנאי העסקה: שכר בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים 

היחידה: אגף שפע 

כפיפות: מנהל אגף שפע  

תואר המשרה: מנהל מחלקת תברואה ואיכות סביבה 

תיאור תפקיד:  

גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום תברואה ואיכות הסביבה. 

הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום תברואה ואיכות הסביבה. 

פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת של המחלקה. 

ניהול צוות העובדים המחלקה. 

עיקרי התפקיד: 

  1. שמירה על רמת הניקיון ברחובות ובמתחמים ברחבי המועצה: אחריות לביצוע עבודות ניקיון שוטפות בתחומי הרשות המקומית. מתן שירותי פינוי אשפה לסוגיה:  טאטוא, פינוי אשפה ביתית, פינוי גזם וכו' 
  2. אחריות לטיפול בהשמדה ובהדברה של מזיקים בתחומי הרשות 
  3. קידום נושאי מחזור פסולת לסוגיה. 
  4. ביקורת בבתי עסק המצויים בתחומי הרשות 
  5. טיפול במפגעים – מסירת חוות דעת, הודעות וצווים. 
  6. אחריות לתכנון תכניות עבודה רב שנתיות לשיפור חזות הרשות ושמירה על ניקיונה. 
  7. מתן מענה לפניות: אחריות לקבלת תלונות מהציבור או מהפקוח העירוני, רישום האירועים והטיפול בהם. 
  8. אחריות להתקשרות עם קבלנים, פיקוח, בקרה ושליטה על העבודה וטיבה. 
  9. מתן אישורים להיתרי בניה לכלי אצירה ולטופסי 4.

דרישות המשרה: 

השכלה ודרישות מקצועיות:  בעל תואר אקדמי, שנרכש ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012, או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (2 מ-3  הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). 

ניסיון מקצועי: עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. 

עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. 

עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי. 

דרישות נוספות: 

שפות: עברית ברמה גבוהה 

יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה - OFFICE  

רישיון נהיגה בתוקף

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: 

ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות לא שגרתיות.

-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד- 

 

 קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 21/6/17 באמצעות "כתוב לנו" באתר המועצה  ( - לחץ כאן!) או לפקס מס' 04-9539234  בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש. 

 

 

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד