מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
01:24   18/12/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

קורס טכנולוגיה - יסודות הקרמיקה

00:00

ימי המוזיקה 2017

00:00

תערוכות - גלריית הקומה העליונה / אוצרת: שחר מרנין דיסטלפלד

חתום בצבע // אמנון גרדי צורה- דימוי- משמעות // יוסי זלצמן 10:30

שבוע חנוכה בגפן

17:30

קיטנות חנוכה הצהרוני המתנ"ס

07:30

סרט: המיילדת The Midwife

18:00

סרט: המיילדת The Midwife

20:15

דרוש/ה גזבר/ית המועצה

3/04/2017

 דרוש/ה

גזבר/ית המועצה 

מכרז מספר 1/4 

היקף המשרה:  100% משרה             

תנאי העסקה: חוזה בכירים כמפורט בחוזר מנכ"ל משרד הפנים בכפוף לאישור משרד הפנים. 

היחידה: מנהל כספי 

כפיפות: ראש המועצה

תיאור תפקיד:  

  1. אחריות על ניהול המערך הכספי של המועצה. 
  2. אחריות להכנת תקציב המועצה. 
  3. אחריות לגביית מסים. 
  4. ניהול צוות עובדים. 
  5. ניהול מערכת החשבונות של הרשות. 
  6. ניהול המשאבים הכספיים של הרשות. 
  7. עבודה שוטפת מול משרדי הממשלה השונים.

תנאי סף: 

דרישות תפקיד: 

בעל תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים : כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון , מנהל עסקים, מדיניות ציבורית , מינהל ציבורי ו/או הנדסת תעשייה וניהול, או בעל תואר אקדמי אחר, שסיים קורס הגזברים ברשויות המקומיות בהצלחה וזכאי לקבל תעודה על כך.

ניסון תעסוקתי: 

        לפחות 7 שנות ניסיון תעסוקתי מצטבר בתחום הכספים והגזברות כגון  ניהול  חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, ניהול גביה, הכנת דו"חות כספיים וכדומה . 

        תינתן עדיפות לניסיון של גזבר רשות לשעבר או סגן גזבר ברשויות מקומיות. 

 

ניסיון ניהולי  

לפחות 4 שנות ניסיון ניהולי  - הכוונה לניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בנייה וניהול של  

תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) בהיקף משמעותי, המונה 5  

עובדים לפחות וככל שניתן בסדר גודל, הדומה לכמות העובדים ביחידת הגזברות  

של הרשות המקומית. 

הערה: העבודה דורשת שעות עבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות. 

 

המועמד שייבחר ולא מילא לפני כן תפקיד של גזבר ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות, יחויב להשתתף בקורס גזברים ברשויות המקומיות בתוך שנתיים  מיום תחילת עבודתו כגזבר ברשות  

המקומית. 

סיום בהצלחה של קורס הגזברים מהווה תנאי לקידום שכר העובד על פי חוזה הבכירים.  

תנאי זה נוסף לתנאים הקיימים ומפורטים בחוזר המנכ"ל 1/2011. 

 

כישורים אישיים 

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, כושר  

ניהול עובדים, יכולת ארגון ותכנון, יחסי אנוש מעולים, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות וייצוג המועצה בפני גורמים חיצוניים. 

 

-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד- 

 

קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 18/4/17 באמצעות "כתוב לנו" באתר המועצה (לחץ כאן!)  או לפקס מס' 04-9539234  בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

 

 

 

 

 

 

 

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד