מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
21:02   18/10/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה אדון לימון אני צלחת

00:00

ימי הרשמה אחרונים לבית ספר למחול

00:00

פירנצה וסיפורה של משפחת מדיצ'י

הכיפה של ברונלסקי והארמון הראשון10:30

סרט: אהבה יוונית Worlds Apart

20:30

מנהל/ת אגף שפ"ע

20/11/2016

למועצה המקומית קריית טבעון
דרוש/ה
מנהל/ת אגף שפ"ע
מכרז מספר 2/11

תואר המשרה: מנהל אגף שפ"ע (שיפור פני העיר)                  
היקף המשרה:  100%              
תנאי העסקה: העסקה בשכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
כפיפות: מנכ"ל הרשות

תיאור התפקיד:
ייעוד: ניהול תחום שיפור פני העיר ( שפ"ע) ברשות, לטיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב.


תחומי אחריות:
1. יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה.
2. ניהול מערך התברואה והווטרינריה ברשות.
3. ניהול מערך הגינון וחזות היישוב
4. ניהול תחום איכות הסביבה, פרויקטים בתחום הקהילה.
5. ניהול תחום התשתיות והאחזקה (ברשויות קטנות ובינוניות).
6. אחריות על תחום בטיחות בעבודה – הדרכות עובדים ועבודה מול ממונה הבטיחות

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות:

1. יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה

א. גיבוש תכנית העבודה ליחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות.
ב. בקרה על יישום תכניות העבודה תוך קביעת מדדי ביצוע של היחידות באמצעות פיקוח תקציבי, ניתוח דו"חות מוקד וסיורים בשטח.
ג. ניהול תקציב היחידה בהתאם לתוכנית העבודה שאושרה.
ד. כתיבת מכרזים והכנת כתב כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
ה. פיקוח ובקרה על עבודת קבלנים תוך מתן מענה לספקים הפועלים בשוטף ובפרויקטים בתחום.
ו. קיום השתלמויות והכשרות מקצועיות לעובדים בכל הרמות, סנכרון בין פעולות היחידות התפעוליות האמונות על מענה לצרכים ועל טיפול במגעים.
ז. מענה לפניות הציבור בתחום איכות הסביבה ברשות תוך קביעת סדרי עדיפויות לקדימות הטיפול ועל פי זמני תקן.
ח. ייזום תקנים וביצועם הנוגעים לעבודת היחידה.
ט. ניהול פרויקטים ומשימות התורמים לשיפור איכות סביבת החיים הקרובה של התושב.

2. ניהול מערך התברואה והווטרינריה והדברה ברשות
א. גיבוש תכניות  עבודה בתחומי ניקיון תברואה ומחזור.
ב. קידום חקיקה ואכיפת חוקי העזר לשמירה על רמת גהות נאותה בהתאם למדיניות הרשות ובכפוף להוראות הדין הקיים.
ג. פיקוח ומעקב אחר ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות שירותי איסוף אשפה על סוגיה, פסולת וגזם ואופן הסדרת סילוקם לאתרי מיחזור והטמנת אשפה מורשים.
ד. קידום המודעות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
ה. פיקוח ובקרה אחר פעולות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
ו. קידום המודעות להליכי רישוי וטרינרי לרבות הסדרת חיסוני חיות מחמד והטיפול  בהן.
ז. אישור תוכניות וחתימה על טופס 4. כולל אישורי מסירות ו ASMADE
ח. ווידוא ניהול הבקרה על תקינות מערכות הניקוז המקומיים.
י. ניהול עובדים.

3. ניהול הטיפול בחזות הרשות
א. גיבוש תוכניות פיתוח חזות הרשות ותשתיות בשיתוף עם גופי התכנון השונים.
ב. פיקוח ומעקב אחר תחזוקתם השוטפת של שטחים, מבנים ומוסדות ציבור ברשות.
ג. פיתוח ווידוא אחזקה תקינה של רשת מאור רחובות ושטחים ציבוריים.
ד  קידום אחזקה מונעת של כבישים, מדרכות ומתקני הרשות העומדים לרווחת התושבים.
ה. אחזקת הגינון והנוי בשטחים הציבוריים, תוך מתן דגש לפעולות חסכוניות במים.
ו. ייזום פעולות לשיפור החזות וניקיון הרשות וטיפוח מודעות סביבתית.
ז. תיאום פעולות ופיקוח על קבלנים/יזמים וחברות חוץ המבצעים עבודות בכל הקשור  לשימוש באמצעי בטיחות כנדרש בתקנות, לשם מניעת פגיעה בנפש וברכוש.
ח. בקרה ומעקב אחר רמת תחזוקה ובטיחותית שוטפת של מתקני הרשות, טיפול   במפגעים ואיכות המתקנים באמצעות סיורים בשטחי הרשות.

4. ניהול תחום איכות הסביבה – חסכון במשאבים, בריאות וקיימות
א. ייזום וביצוע פרויקטים לקידום איכות הסביבה בכל המישורים והובלת תחומים 
      המתבקשים לאור צרכי הרמה הארצית והשלטון המקומי.
ב. ייזום פתרונות להתמודדות עם מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים .
ג. הגורם הרשות לממשקי העבודה והכוונה מקצועי מול המשרד להגנת הסביבה.


5. ניהול תחום התשתיות
א. גיבוש תכנ"ע ופיתוח לתחום תשתיות ניקוז, כבישים, מדרכות, תאורה, חשמל , שילוט .
ב.  פיקוח, בקרה ומעקב על תכנ"ע.
ג. תאום פעולות ופיקוח על קבלנים .
ד. ייזום פעולות בתחום התשתיות .


מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד :
א. עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לו.
ב. עבודה בשעות בלתי שגרתיות .
ג. נסיעות מרובות ברחבי הרשות .
ד. ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.


דרישות התפקיד:
א. השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון ,אדריכלות, אגרונומיה ,מינהל עסקים או מינהל ציבורי.
ב. קורסים והכשרות מקצועיות: מנהל השפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו . עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ג. שפות: עברית ברמה גבוהה
ד. יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-  OFFICE.
ה. ניסיון מקצועי: ניסיון של 3 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות סביבה, פקח ובקרה , תברואה, פיתוח תשתיות ,תכנון עירוני .
ו. ניסיון ניהולי: ניסיון בניהול של 3 עובדים לפחות, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתח דרגות 37-39 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות.

-המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד-

קורות חיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 29/11/16 באמצעות "כתוב לנו" באתר המועצה- (לקישור לחצו כאן!), או בפקס מס' 04-9539234  בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים לידי מחלקת משאבי אנוש.

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד