מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
20:37   20/10/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה אדון לימון אני צלחת

00:00

הקמת מאגר מים ותשתיות היקפיות עבור אולם זוהר בקרית טבעון

20/09/2016

מכרז  מספר  20/2016 

 

הקמת מאגר מים ותשתיות היקפיות 

עבור אולם זוהר בקרית טבעון 

 

המועצה המקומית קריית טבעון- מזמינה בזה הצעות מקבלנים לביצוע עבודה בהתאם למפרט  הקמת מאגר מים ותשתיות היקפיות עבור אולם זוהר. 

 

1. משך הביצוע חודשיים מיום צו התחלת עבודה כמפורט בסעיף המתאים של המפרט המיוחד. 

2. רשאים להשתתף במכרז רק המציעים העונים לתנאים הבאים: 

    א. הקבלן המגיש יהיה רשום בפנקס הקבלנים בענף 200 קוד ג סוג 1 ומעלה. הקבלן יעסיק קבלן משנה המתמחה בהקמת מאגרי מים עם ניסיון מוכח אשר יוצר עם ההצעה. 

    ב. המצאת כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ז – 1976. 

   ג. המציע יצרף להצעתו ערבות בנקאית ע"ס 10.000 ₪, שתוקפה עד ליום 31.12.2016, וזאת להבטחת קיום תנאי המכרז. 

   ד. צרוף קבלה על רכישת מסמכי המכרז. 

על המציעים לצרף את כל המסמכים הנ"ל להצעה. 

3. למען הסר ספק מובהר כי על המציעים לעמוד בכל התנאים המפורטים במסמכי המכרז. 

4. את מסמכי המכרז ניתן לקבל במשרדי המועצה המקומית קרית טבעון, ככר בן-גוריון 1,  החל מתאריך  28/09/2016 בשעות קבלת קהל, תמורת תשלום של  500 ₪, אשר לא יוחזרו בכל מקרה.   (טל' לברורים ותאום:04-9539210 ). 

5. סיור קבלנים (חובה) – יערך ביום רביעי  בתאריך  28.09.2016  בשעה  9:00 יציאה ממשרדי  מנהל  הנדסה. ההשתתפות בסיור קבלנים הינה תנאי הכרחי להשתתפות במכרז. 

6. תנאי המכרז יהיו על פי המפורט והאמור בחוברת המכרז על צרופותיה ונספחיה. אין המזמין מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. 

7.  את ההצעה יש להגיש עד תאריך 9.10.2016 שעה 17.00 במשרד מזכיר המועצה, בכיכר בן גוריון 1, קריית טבעון- במעטפה סגורה בהתאם להנחיות המפורטות בחוברת המכרז. על המעטפה יש לרשום את מספר המכרז.  

פתיחת המכרז בשעה 17.15   תאריך   9.10.2016 

                                                                                                                                   

           

                                                                                                בכבוד רב,  

                                                                                    דוד אריאלי ראש המועצה  

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד