מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
03:39   22/10/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה אדון לימון אני צלחת

00:00

תובנה שבתנועה - מתחילים

09:30

פקיד/ת רישוי עסקים

7/02/2012

למועצה המקומית קריית טבעון

דרוש/ה

פקיד/ת רישוי עסקים

מכרז מספר 08

תואר המשרה: פקיד/ת רישוי עסקים    המספר בתקן: 71314  היקף המשרה:  100% תנאי העסקה: דרוג מנהלי, דרגה 7-9

היחידה: אגף תפעול

תיאור התפקיד:

  • מנחה פונים המבקשים לפתוח עסק בתחום הרשות המקומית, ובודק קיום הנתונים והפרטים הנדרשים לצורך דיון בבקשה לפתיחת בית עסק ובכלל זה שם המבקש, כתובת העסק, מספר ת.ז וכו'.
  • בודק את הבקשה, מוודא כי אכן בית העסק המבוקש ממוקם באזור ובמבנה מאושרים ומנחה את הפונה בדבר הגשת תכנית לניהול עסק (תכנית סניטרית)
  • מקפיד על בדיקות ראשוניות בשטח ועל המצאת אישורים נוספים ממשרד הבריאות, מהמשטרה, מכבי אש, מווטרינר ומגורמים נוספים בהתאם לצורך.
  • עוקב אחר החלטות מנהל היחידה וגורמים נוספים בדבר מתן רישיון לפתיחת העסק ומנחה את הפונה בהתאם להחלטות שהתקבלו, להמשיך התהליך (תשלומים עבור רישיון וכו')

דרישות התפקיד:

השכלה: תיכונית מלאה .

ניסיון מקצועי: לא נדרש ניסיון מקצועי קודם

כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, סדר וניקיון.

דרישות ייחודיות לתפקיד: יכולת ישיבה ממושכת, יכולת לקבל קהל פונים ולטפל בפניותיהם.

היום האחרון להגשת הבקשות הוא: 21/2/12  יש להגיש את הבקשות בפקס לידי מח' משאבי אנוש 04-9539234 בציון מספר משרה ובצירוף מסמכים רלוונטיים.

עובר לפרסום המכרז, המשרה מאוישת ע"י עובד זמני

-המשרה מיועדת לנשים וגברים-

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד