מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
23:28   18/7/2018
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

Summer day 2018

00:00

קיץ במרכזים הקהילתיים

00:00

בחודש יולי - כל רביעי משפחתי

00:00

תערוכות חדשות!

גלריה לאמנות ישראלית- מזיגה 2# // טלי בלומנאו באכסדרה: בלוז צבעוני // שימי שיידר 19:00

'גילגול'- פעלתון לקטנטנים

09:30

קיץ קולנועי – הקייטנה למבוגרים!

'כלת הים' / קרן ידעיה10:00

מזכיר/ה מחלקת רכש וניהול נכסים

7/02/2012

למועצה המקומית קריית טבעון 

דרוש/ה 

מזכיר/ה מחלקת רכש וניהול נכסים 

מכרז מספר 05 

 

 

תואר המשרה: מזכירת מחלקת רכש וניהול נכסים    המספר בתקן: 61403 היקף המשרה:  100%     תנאי העסקה: דרוג מנהלי, דרגה +6-8 

היחידה: מנהל כספי 

 

תיאור התפקיד: 

  1. סינון וניתוב שיחות המגיעות למחלקה  
  2. טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא (מיון, פתיחה, צילום, ניתוב) 
  3. ביצוע עבודות פקידותיות שונות כמו תיוק חומר, איסוף והכנת חומר שליחות בהתאם להנחיות הממונה. 

דרישות התפקיד: 

השכלה: רצויה השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות) 

ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמזכירה בארגון, במוסד או ברשות מקומית במשך שנה לפחות. 

כישורים אישיים: כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, סדר וניקיון, כושר התמדה. 

 

 

היום האחרון להגשת הבקשות הוא: 21/2/12 יש להגיש את הבקשות בכתב לידי מח' משאבי אנוש לפקס : 04-9539234 בציון מס' המכרז ומסמכים רלוונטיים 

 

עובר לפרסום המכרז המשרה מאוישת ע"י עובד זמני 

 

 

 

-המשרה מיועדת לנשים וגברים- 

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד