מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
17:33   12/12/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

קורס טכנולוגיה - יסודות הקרמיקה

00:00

ימי המוזיקה 2017

00:00

תערוכות - גלריית הקומה העליונה / אוצרת: שחר מרנין דיסטלפלד

חתום בצבע // אמנון גרדי צורה- דימוי- משמעות // יוסי זלצמן 10:30

מועדון חברה - הרצאה של אבישי הדרי - הסכמים לגבולות המזרח התיכון

10:00

שבוע חנוכה בגפן

17:30

מועדון קריאה עם קובי מידן

ז'ורז' ברסאנס: טרובדור 19:30

מזכירת אגף תפעול

7/02/2012

למועצה המקומית קריית טבעון 

דרוש/ה 

מזכירת אגף תפעול 

מכרז מספר 06  

 

תואר המשרה: מזכירת אגף תפעול    המספר בתקן:61402    היקף המשרה:  100%     תנאי העסקה: דרוג מנהלי, דרגה +7-9

היחידה: מחלקת תפעול 

 

תיאור התפקיד: 

  1. תיאום פגישות למנהל היחידה בהתאם ללוח זמנים אפשרי, לחשיבות הפגישות ולדרישות הממונה. 
  2. הדפסת מסמכים בהתאם לדחיפותם ובהתאם לתוכניות העבודה. 
  3. ניתוב טלפונים למנהל היחידה וסינונם, תוך ניסיון לפתור בעיות פשוטות בכוחות עצמה. 
  4. טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא  
  5. תיוק חומר ומסמכים  
  6. משתתפת בישיבות היחידה ואחראית לרישום פרוטוקול של כל ישיבה. 

 

דרישות התפקיד: 

השכלה: תיכונית מלאה 

ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמזכירה בכירה בארגון, במוסד או ברשות מקומית במשך שנתיים לפחות. 

כישורים אישיים: כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, סדר וניקיון, כושר התמדה, יכולת ארגון ותכנון, אמינות ומהימות אישית, יכולת ייצוג המחלקה בפני גורמים חיצוניים. אדיבות ונימוס.  

 

היום האחרון להגשת הבקשות הוא: 21/2/12  יש להגיש את הבקשות בפקס לידי מח' משאבי אנוש 04-9539234 בציון מספר משרה ובצירוף המסמכים הרלוונטיים. 

 

עובר לפרסום המכרז, המשרה מאוישת ע"י עובד זמני 

 

-המשרה מיועדת לנשים וגברים- 

 

 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד