מועצה מקומית קרית טבעון - עמוד הבית

דלג על בר עליון בראש הדף
בר עליון בראש הדף
14:15   17/10/2017
דלג על בר עליון אדום
בר עליון אדום
דלג על Ticker
Ticker

תערוכה אדון לימון אני צלחת

00:00

ימי הרשמה אחרונים לבית ספר למחול

00:00

"עוד סיפור אחד ודי"- סדרה דוקומנטרית מבית היוצר של ענת זלצר

20:30

למחלקת הגביה דרוש/ה פקיד/ת גביה

5/02/2012

למועצה המקומית קריית טבעון

למחלקת הגביה דרוש/ה

פקיד/ת גביה

מספר מכרז 4-2/12 

היקף המשרה: 50% משרה

תנאי העסקה: דרוג מנהלי , דרגה + 5-7

 

תיאור התפקידים:

  • אחריות לבדיקת פניות תושבי הרשות לבירורי חיובי ארנונה, היטלים, מים, אגרות ועוד ובהתאם להנחיות מנהלת הגביה.
  • קבלת קהל, מתן תשובות והסברים לפונים בכתב ובע"פ, תיקון רישומי החשבונות והחיובים בספרי הרשות.
  • טיפול בהנחות, ביצוע החזרים, ביצוע מדיניות אכיפה, הנפקת אישורים.
  • הקפדה על הוראות החוק ותקנות הרשות המקומית בביצוע פעולות.
  • עבודות מזכירות בתחום הגביה.

דרישות המשרה:

  • השכלה תיכונית מלאה כולל זכאות לתעודת בגרות, עדיפות לבעלי/ות תואר ראשון/ השכלה רלוונטית.
  • ניסיון מוכח של שנה לפחות במערכת אדמיניסטרטיבית, כספים  ו/או תפעולית, עדיפות לבעלי/ות ניסיון במערכת גביה עירונית.
  • ניסיון בעבודה על מחשב והכרות טובה מאוד של תוכנות office.
  • אמינות ומהימנות אישית.
  • מוטיבציה, עצמאות, יוזמה, יכולת ארגון, תכנון וקבלת החלטות.
  • יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
  • תודעת שירות ויכולת ניהול מו"מ, עם תושבים וגורמי חוץ, ברמה גבוהה.
  • כושר טיפול במספר נושאים במקביל.
  • יחסי אנוש מעולים.

-  המשרה מיועדת לנשים ולגברים - קורות חיים יש לשלוח לא יאוחר מיום 16/2/12, לפקס מס' – 04-9539234 בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים, לידי מנהלת משאבי אנוש. 

הדפסשלח לחבר
נגישות באינטרנט דלג על בר תחתון
בר תחתון
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד